سهم ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی اردبیل از محل حوادث ابلاغ شد


سهم 9 میلیارد و 200 میلیون تومانی اردبیل از محل حوادث ابلاغ شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: از محل حوادث غیرمترقبه و جبران خسارت ناشی از آن ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای استان اردبیل اختصاص یافته تا در تکمیل پروژه ها و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: 2.5 میلیارد تومان برای جبران خسارت ناشی از سیل وارده به مشگین شهر و 5 میلیارد تومان برای شهرداری ها و برخی از دستگاه ها با هدف تکمیل پروژه های نیمه تمام و طرح های پیشگیرانه در کاهش خسارات و تلفات ناشی از سیل و زلزله اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: سهم شهرداری های استان از این محل 2 میلیارد تومان است که قرار شده بین 80 تا 100 میلیون تومان به شهرداری ها با هدف احداث سیل بند و اجرای طرح جمع آوری آب های سطحی اختصاص پیدا کند که امیدواریم هرچه سریعتر شهرداری ها در جذب این منابع تلاش و جدیت کنند.

خدابخش از اختصاص 1 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع های آبرسانی و تامین آب عشایری به شکل آبرسانی سیار و تامین علوفه آنها خبر داد و گفت: تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در اولویت بوده و همه باید در این باب اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس شورای برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تصریح کرد: از این محل قرار است 270 میلیارد تومان اعتبار با 100 درصد تخصیص جذب شود که تا این لحظه 103 میلیارد تومان آن در خزانه موجود است.

وی با بیان اینکه 160 میلیارد تومان نیز در ماه های آینده تامین شده و به شکل فراگیر طرح های عمرانی و کارگاه های سازندگی فعال شده و رونق می گیرد، افزود: با شروع به کار پیمانکاران باید بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود تا با سرعت عمل بیشتر بتوانند کارگاه های خود را تجهیز و فعال کنند تا با تزریق 100 درصد این اعتبارت در مهلت باقیمانده از فصل کاری بتوان در ثمربخشی فعالیت ها به نتایج مثبت و سازنده دست پیدا کرد.

استاندار اردبیل از امور آب، جهاد کشاورزی،‌ راه و شهرسازی و برخی از دستگاه های با پروژه های عظیم عمرانی خواست تا فرصت را غنیمت شمرده و بدون بهانه خاص سعی کنند تا با جذب 100 درصد اعتبارات پروژه هایشان را فعال و طرح های خود را به نتیجه مطلوب برسانند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon