پیروزی مقابل استقلال، ذوب‌آهن را از بحران خارج می‌کند/ به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند


پیروزی مقابل استقلال، ذوب‌آهن را از بحران خارج می‌کند/ به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات خود مالکیت توپ دارد و زیبا فوتبال بازی می‌کند اما در فوتبال ایران به بازی زیبا امتیاز داده نمی‌شود و پیروزی مقابل استقلال، ذوب‌آهن را از بحران خارج می‌کند.

رسول کربکندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون بازی ذوب‌آهن مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: ذوب‌آهن خوب بازی می‌کند و فوتبال مطلوبی را ارائه می‌هد اما متاسفانه مشکل اصلی آن در باور و تمرکز بازیکنانش خلاصه می‌شود.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن در حال از دست دادن امتیازات بوده و باید بدانیم که برگرداندن این تیم به شرایط مسابقات هفته به هفته دشوارتر می‌شود و این سبب می‌شود که فشار روانی بالایی روی بازیکنان ذوب‌آهن باشد.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: تیم ذوب‌آهن زمانی که در زمین عقب است بسیار خوب حمله می‌کند  و با نفرات خود جلو می‌رود و فشار بسیاری را به تیم حریف وارد می‌کند، اما متاسفانه زمانی که  در نتیجه جلو بوده، فقط نگران است که مبادا بازی را از دست بدهد.

وی بیان کرد: ذوب‌آهن از ترس نباختن عقب می‌کشد و دفاعی بازی می‌کند و حریف را به زمین خود می‌آورند و به دلیل تحت فشار بودن مسائل روحی و روانی، از اینکه مبادا دوباره ببازد، نتیجه بازی را به حریفش واگذار می‌کند.

کربکندی افزود: بازی با گسترش تبریز تمام شده بود اما زمانی که در لحظات پایانی گل خود کار بسیار سختی بود زیرا با تجربه‌ها هم نتوانستند تیم را جمع کنند و این شد که با فاصله 2 دقیقه گل بعدی را نیز دریافت کرد.

وی به بازی هفته دهم ذوب‌آهن، مقابل استقلال تهران اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ذوب‌آهن توانست استقلال را شکست دهد و اگر امسال نیز این اتفاق رخ دهد، کمک شایانی  به تیم ذوب‌آهن اصفهان شده زیرا می‌تواند روحیه خوبی را به بازیکنان و هوادارن این تیم بدهد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: استقلال 2 باخت  در 2 هفته گذشته داشته و این سبب شده تا تحت فشار باشد و خود تیم استقلال به نوعی انگیزه خاصی را به بازیکنان ذوب‌آهن به وجود می‌آورد، اما تیم ذوب‌آهن باید بداند 2 برد پی در پی می‌تواند تفکر اشتباه آنها درباره نتیجه نگرفتن را تغییر دهد و سبب پیشرفت رو‌به جلو این تیم باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon