همایش سراسری مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم در مشهد مقدس برگزار می‌شود

همایش سراسری مدیران دفاتر استانی خبرگزاری تسنیم در مشهد مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی تسنیم گفت: همایش سراسری مدیران دفاتر استانی این خبرگزاری یکم تا چهارم مهرماه امسال با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران دفاتر استانی این خبرگزاری در مشهد مقدس اظهار کرد: این همایش از یکم تا چهارم مهرماه با حضور مدیران ارشد خبرگزاری تسنیم، مدیران دفاتر استانی و جمعی از مقامات عالی کشوری و استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله‌ برنامه‌های این همایش 4روزه برگزاری نشست توجیهی مدیران دفاتر استانی، کارگروه‌های تخصصی در زمینه‌های «آموزش اصول خبرنگاری نوین» و «بصیرت‌افزایی»، برگزاری نشست با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد مقدس، زیارت حرم مطهر رضوی(ع) و حضور در مراسم ویژه شهادت امام جواد(ع) در حرم حضرت ثامن‌الحجج(ع) است.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در ادامه با بیان اینکه هدف از فعالیت دفاتر استانی توجه به مطالبات مردم در نقاط مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: مدیران دفاتر استانی با هماهنگی سایر گروه‌های خبری خبرگزاری تسنیم، تلاش می‌کنند تا فراتر از آنچه در تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی کشور رخ می‌دهد، عدالت خبری را در کشور برقرار و رویدادهای خبری را در تمام شهرها و روستاها پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شعار خبرگزاری تسنیم رعایت سرعت، دقت و صحت در انتشار اخبار است، گفت: استفاده از نیرو‌های جوان، متعهد و باانگیزه در این خبرگزاری سبب رشد این رسانه در مدت زمان فعالیت خود شده است؛ تسنیم تلاش دارد با استفاده از نخبگان عرصه رسانه، الگویی از فعالیت رسانه‌ای اخلاق‌محور را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ارائه دهد.

قلی‌زاده در خاتمه با اشاره به پرهیز از نگاه شعاری به انتشار اخبار و رویداد‌های خبری تصریح کرد: باید با شناخت ارزش‌ها و حفظ حریم مقدسات در انتشار اخبار، امید را به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تسرّی دهیم.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon