۴۸ نقطه حادثه خیز رانندگی در اردبیل شناسایی شد


48 نقطه حادثه خیز رانندگی در اردبیل شناسایی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۸ نقطه حادثه خیز در انتظار تامین منابع اعتباری است تا این نقاط ایمن سازی شده و خطرات و آسیب های ناشی از آن از بین برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معراج ظهیری عصر امروز در جلسه کمیسیون ترافیک در استانداری اردبیل اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 65 درصد تصادفات فوتی و جرحی استان اردبیل در جاده های شمال استان به ویژه محور حادثه خیز اردبیل-مشگین شهر و سه راهی مشگین تا پارس آباد رخ داده که آمار تصادفات و کشته های ما را به شدت افزایش داده است.

وی افزود: اغلب تصادفاتی که در شمال استان اردبیل رخ داده مربوط به بی احتیاطی رانندگان و سرعت و سبقت غیرمجاز آنها بوده که به یک حجم عظیمی از تبلیغات منفی علیه استان اردبیل تبدیل شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه پیش از این ما با کاهش 8 تا 10 درصدی تصادفات رو به رو بودیم اما با آمار تصادفات 2 هفته اخیر این وضعیت به کمتر از 2 درصد کاهش یافته است، گفت: تعداد کشته های ما در این مسیر از 27 نفر به 35 نفر رسیده که این خود نشان می دهد در مرداد و شهریور به دلیل افزایش مسافرت ها ما با حجم گسترده ای از تصادفات رو به رو هستیم.

ظهیری عجله رانندگان را برای رسیدن به مقصد یکی از عوامل بروز تصادفات و سوانح ناگوار جاده ای برشمرد و افزود: پلیس در روزهای باقیمانده از تعطیلات که بیشتر مربوط به بار ترافیکی برگشت سفر است با استقراردر 4 محور اردبیل-سرچم، اردبیل-آستارا، اردبیل-مشگین شهر و اردبیل-تبریز سعی کرده تا در نقاط حادثه خیز از بروز تصادفات و تشدید تلفات جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل  با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنها در جاده های استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 48 نقطه حادثه خیز در انتظار تامین منابع اعتباری است تا این نقاط ایمن سازی شده و خطرات و آسیب های ناشی از آن از بین برود.

وی در مورد وضعیت جاده اردبیل-سرچم تصریح کرد: در این مسیر نیز با تجهیز روشنایی و سیستم اصلاح پیچ ها و مسیرهای خطرناک سعی شده تا خطرات به حداقل رسیده و تلفات ناشی از تصادفات خونین تعدیل شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon