نظام آموزشی در اردبیل بر محور الگوگیری از مفاخر انجام شود


نظام آموزشی در اردبیل بر محور الگوگیری از مفاخر انجام شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نظام آموزش و پرورش در استان اردبیل باید در حرکت رو به جلوی خود با الهام و الگو گرفتن از مفاخر و چهره های تاثیرگذار وارد میدان عمل شود تا خروجی تربیت نسل آینده، انسان های صالح، شایسته و باکفایت باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ذکی اله خوشبخت عصر امروز در مراسم جشن سلام مدرسه در اردبیل اظهار کرد: در حالی آغاز سال تحصیلی را تا چند روز آینده جشن می گیریم که نظام تعلیم و تربیت ما همچنان از خلاء الگودهی مناسب به نسل آینده رنج می برد در حالی که با توجه به جایگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی ما که مبانی ارزشی آن در مکتب اسلام تعریف شده، می توانیم بهتر و سازنده تر از وضعت کنونی در این عرصه عمل کنیم.

وی بزرگ ترین آفت نظام تعلیم و تربیت را آموزش  شرطی با نمره دهی و ارزشیابی پایانی با معیار و محک غیرعقلانی توصیف کرد و افزود: ما اگر می خواهیم نظام تعلیم و تربیت کارآمد با خروجی مشخص داشته باشیم باید سعیمان را به کار گیریم تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

خوشبخت با اشاره به هجمه امروز آموزشی و تربیتی دشمن در القای خواسته های خود به نسل آینده ما بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا تعلیم و تربیت را از دست ما بگیرد و کنترل و هدایت آن را بر عهده بگیرد تا هر آن چه دلخواه خودش است به نسل آینده ما منتقل کند اما بهتر است هم مدیران و معلمان و هم اولیای دانش آموزان مراقبت لازم را در این زمینه داشته باشند.

شهردار اردبیل نیز دراین مراسم با بیان اینکه دانش آموزان جامعه کارگری و کارمندی شهرداری همواره در امر آموزش و تعلیم و تعلم و کسب موفقیت ها پیشتاز و رو به جلو حرکت کرده اند، گفت: این فعالیت ها همواره مورد توجه و تشویق دلسوزان بوده است.

صدیف بدری با تشریح فعالیت های متنوع شهرداری در بخش های مختلف تصریح کرد: شهرداری اردبیل با بودجه مصوب شورای شهر به ارزش 140 میلیارد تومان توانسته در حوزه های مختلف ورود پیدا کند و در این مدت خدمات خوبی را به هموطنان ارائه کند.

وی با اشاره به توسعه برنامه های رفاهی و آموزشی کارکنان شهرداری با تامین اعتبار مورد نیاز براساس مصوبه شورای شهر افزود: امیدواریم با این حمایت ها بخشی از دغدغه خانواده ها به ویژه خانواده بزرگ شهرداری اردبیل برطرف شود و در کنار آن توسعه خدمات کیفی و مدرن در سازندگی بیش از پیش را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon