پولادگر: امیدوارم در اینچئون مدال‌های خوبی کسب کنیم/ شرایط تیم تکواندو مناسب است


پولادگر: امیدوارم در اینچئون مدال‌های خوبی کسب کنیم/ شرایط تیم تکواندو مناسب است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شرایط تکواندوکاران ما بسیار مناسب است و سوم مهر تیم به اینچئون اعزام خواهد شد.

محمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم تکواندو ایران پیش از آغاز رقابت‌های تکواندوکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: وضعیت خوبی را در تیم ایجاد کرده‌ایم و تکواندوکاران کشورمان ماه‌ها در اردوها حضور داشتند که همزمان با برگزاری تمرینات و اردوها در تورنمنت‌های مختلف هم شرکت کرده‌اند.

وی افزود: آخرین مسابقاتی هم که در آن شرکت کردیم، جایزه بزرگ قزاقستان بود که تکواندوکاران کشورمان بعد از این مسابقات آخرین اردوی خود را پشت سر می‌گذارند. شرایط تکواندوکاران ما بسیار مناسب است و سوم مهر ماه تیم به اینچئون اعزام خواهد شد. امیدواریم که شرایط مناسب باشد و بتوانیم مدال‌های خوبی کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در واکنش به این موضوع که با تغییر نسل در تیم ملی فکر می‌کند تکواندو ایران چه سرنوشتی در بازی‌های آسیایی و المپیک داشته باشد، گفت: به صحبت کردن نیست و به عمل کردن است. نمی‌خواهیم صحبت کنیم و ما در عمل جواب این سؤال را داده‌ایم که با وجود تغییر نسل توانسته‌ایم بسیار خوب عمل کنیم و با وجود کره‌جنوبی به قهرمانی آسیا رسیده‌ایم.

پولادگر خاطرنشان کرد: نوجوانان و نونهالان ما با مدال‌هایی که در المپیک آسیایی کسب کردند، نشان دادند که برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو برای تغییر نسل خوب بوده است. صحبت کردن چندان خوب نیست، چون ما با عمل‌مان پاسخ سؤالات را می‌دهیم.

وی با اشاره به المپیک 2016 ریودوژانیرو یادآور شد: المپیک میدان تک ستاره‌هاست. ما تا پایان سال 2015 باید توانمندی تکواندو ایران را محک بزنیم تا ببینیم می‌توانیم چند سهمیه برای تکواندو کسب کنیم و کارمان به کجا می‌رسد. تکواندوکاران ما مطمئناً تا یک سال آینده باید توانمندی‌های خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon