برای اشتغال زندانیان به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم/ اشتغال ۶۸۵ مددجو در سال ۹۳

برای اشتغال زندانیان به 200 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم/ اشتغال 685 مددجو در سال 93

خبرگزاری تسنیم: مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان از اشتغال ۶۸۵ مددجو در سال ۹۳ در زندان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، علی بهرامی در حاشیه بازدید رئیس بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور از ندامتگاه استان زنجان و فروشگاه تازه تأسیس این زندان اظهار داشت: در راستای احداث فروشگاه های زنجیره ای «حامی»، امروز شاهد افتتاح یکی از این فروشگاه ها در ندامتگاه استان زنجان بودیم.

وی افزود: این فروشگاه در مساحتی معادل 330 متر مربع با 40 متر انبار راه اندازی شده و در حال حاضر 5 نفر از مددجویان در این فروشگاه مشغول به کار هستند. 

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه فروشگاه «حامی» با مبلغی معادل 645 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، گفت: با توجه به اینکه ما برای احداث این فروشگاه از مددجویان ندامتگاه استفاده کرده ایم، توانستیم حدود 75 میلیون تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

بهرامی بهبود فضای کاری مددجویان را اولویت این زندان عنوان کرد و افزود: ما برای تجهیز فروشگاه رقمی معادل 28 میلیون تومان هزینه کردیم، ضمن اینکه با اختصاص 13 میلیون و 600 هزار تومان توانستیم زمین های کشاورزی خود را گسترش دهیم.

وی در ادامه خطاب به مطهرنژاد، رئیس بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور گفت: ما برای توسعه اشتغال در زندان های استان زنجان به رقمی معادل 200 میلیون تومان نیاز داریم و از شما می خواهیم با تخصیص این اعتبار پشتیبان ما باشید.

مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان در پایان توسعه اشتغال و درآمد زندانیان را یک هدف بزرگ دانست و تصریح کرد: میزان کل اشتغال زندانیان در سال 91 حدود 530 نفر بوده و در سال 93 این رقم به 685 نفر مددجوی شاغل رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon