احتمال حمله تروریستی در تظاهرات حزب تحریک انصاف

احتمال حمله تروریستی در تظاهرات حزب تحریک انصاف

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بازرس کل پلیس «کراچی» پاکستان هشدار داد: احتمال عملیات تروریستی در تظاهراتی که امروز قرار است توسط حزب تحریک انصاف به رهبری «عمران خان» در شهر کراچی، مقابل آرامگاه «محمد علی جناح» بنیاگذار پاکستان برگزار شود وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «غلام قادر تهیبو» قائم مقام بازرس کل پلیس «کراچی» پاکستان هشدار داد: احتمال عملیات تروریستی در تظاهراتی که امروز قرار است توسط حزب تحریک انصاف به رهبری «عمران خان» در شهر کراچی، مقابل آرامگاه «محمد علی جناح» بنیاگذار پاکستان برگزار شود وجود دارد.

وی گفت: اطلاعاتی به دست آمده که احتمال بروز حمله تروریستی را در تظاهرات امروز حزب تحریک انصاف نشان می‌دهد.

وی افزود: برای جلوگیری از این واقعه در نظر است تا از حضور عناصر افراطی که شناسایی شده و قصد شرکت در تظاهرات را دارند ممانعت به عمل آید.

تهیبو تصریح کرد: اگر کسی قصد اغشاش‌ و خرابکاری داشت، قطعا پلیس کراچی به شدت با فرد یا افراد خاطی برخورد شدیدی خواهد کرد.

قائم مقام بازرس کل پلیس کراچی اذعان داشت: برای برقراری امنیت در تظاهرات امروز تحریک انصاف، پلیس کراچی تعداد زیادی از نیروهای امنیتی خود را در لباس مبدل در میان تظاهرکنندگان اعزام خواهد کرد.

گفتنی است حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان پس از تظاهرات 1ماهه در «اسلام آباد» پایتخت پاکستان اعلام نموده بود که برای احقاق خواسته خود مبنی بر استعفای «نوازشریف» نخست وزیر این کشور از سمتش، درشهرهای مختلف تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزارخواهد کرد.   

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان