آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی کنند/ رکوردها بهتر شده است

آبتین: به فاصله زیاد دهکده تا محل تمرین اعتراض کردیم، قرار است رسیدگی کنند/ رکوردها بهتر شده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی بانوان تیراندازی با کمان گفت: ثبت رکورد بچه‌ها نسبت به مسابقات چین تایپه بهتر شده و امیدوارم آنها با قدرت برابر حریفان شان ظاهر شوند.

نجمه آبتین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، در خصوص وضعیت دهکده بازی‌ها و شرایط تمرین اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: وضعیت دهکده مناسب است اما تنها مشکلی که داشتیم فاصله زیاد زمین تمرین تا دهکده بازی‌هاست و مجبوریم برای طی این مسافت زمان زیادی را صرف کنیم.

وی افزود: به این مسئله اعتراض کردیم و قرار است مسئولان برگزاری این رقابت‌ها این موضوع را پیگیری کنند. بخشی از این مشکلات هم به ترافیک مسیر رفت و آمد و همچنین تاخیر اتوبوس‌ها برمی‌گردد.

سر مربی تیم ملی تیراندازی با کمان تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت بچه‌ها تمرینات خوبی را داشتند و این تیم در نوبت صبح یک تمرین سبک را انجام دادند.

وی یادآور شد: در مسابقات چین تایپه با رقیبان خود روبه‌رو شدیم و سطح رکورد بچه‌ها نسبت به مسابقات چین تایپه افزایش یافته و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

آبتین در خصوص کسب مدال در این رقابت‌ها گفت: باید به یاد داشته باشیم که 70 نفر برای کسب تنها 3 مدال رقابت می‌کنند. امیدوارم بچه‌ها رکوردهای خود را حفظ کنند و در این رقابت‌ها با قدرت ظاهر شوند و بتوانیم عنوانی درخور نام ایران به دست آوریم. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon