داور مقابل ذوب‌آهن تمرکز کافی را نداشت / فشار زیادی تحمل کردیم

داور مقابل ذوب‌آهن تمرکز کافی را نداشت / فشار زیادی تحمل کردیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز گفت:‌ داور دیدار ما مقابل ذوب‌آهن تمرکز کافی را نداشت و با اشتباه او در دو صحنه ما ۲ گل را خوردیم.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی داشتیم و از طرفی در این مدت فشار شدیدی روی بازیکنان و کادر فنی بود چون نتیجه نمی‌گرفتیم اما خدا را شکر توانستیم با این برد شرایط را کمی بهتر کنیم.

بازیکن تیم گسترش فولاد در مورد از بین رفتن تمرکز بازیکنان این تیم عنوان کرد: تمرکز بازیکنان ما سر جایش بود اما وقتی داور اشتباه می‌کند و صحنه‌ای را که پنالتی نیست بگیرد، بازیکن چه‌کار می‌تواند بکند.

کاپیتان گسترش فولاد با انتقاد از عملکرد داور خاطرنشان کرد: بازیکن نمی‌تواند برود و با داور درگیر شود. نمی‌شود که دعوا کرد. بالاخره یک سوت است و یک داور که همه‌چیز دست او هست و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد. ما هم نمی‌توانیم اعتراض کنیم.

وی تأکید کرد: داور تمرکز کافی را نداشت و با اشتباه او در دو صحنه ما 2 گل را خوردیم. درباره صحنه نیمه اول باید کارشناسان نظر بدهند اما نمی‌شود که اگر داور در یک صحنه‌ای اشتباه کرد درصحنه دیگر تلافی کند. هرچند اشتباهاتش تأثیرگذار بود اما توانستیم ببریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon