مقابل دبیری با برنامه کارکردیم/ بازی با دبیری ۶ امتیازی بود

مقابل دبیری با برنامه کارکردیم/ بازی با دبیری 6 امتیازی بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دیدار مقابل دبیری یک بازی ۶ امتیازی برای تیم ما به‌حساب می‌آمد و خوشحالیم که موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم و کار خودمان را در ادامه راحت کنیم.

امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: تیم دبیری یک از بهترین تیم‌های ایران و آسیا است و تیم ما کار بسیار سختی مقابل این تیم داشت ولی با تمرینات و انگیزه بالایی که تیم ما داشت موفق شدیم تیم دبیری را شکست دهیم و وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی افزود: بازی بسیار سختی مقابل دبیری داشتیم و این بازی یک بازی 6 امتیازی برای تیم ما به‌حساب می‌آمد و خوشحالیم که موفق شدیم سه امتیاز را به دست آوریم و کار خودمان را در ادامه لیگ با آرامش ادامه دهیم.

سرمربی تیم ماهان تندیس قم تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین عامل موفقیت تیم ماهان تندیس حفظ توپ بود و در تمرینات هم روی این مسئله کارکرده بودیم که موفق شدیم روی زمین اجرا کنیم و موفق هم شدیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما با برنامه به این بازی آمده بود و با دفاع خوب و ضد حملاتی که داشتیم موفق شدیم به تیم دبیری گل بزنیم و این را باید بدانیم تیم دبیری هم خیلی خوب بازی کرد و تیم ما را تحت‌فشار گذاشته بود ولی در کل موفق شدیم به برتری برسیم.

شمسایی گفت: مردم تبریز بسیار خوب و مهربان هستند و محبت بسیاری نسبت به من کردند و این محبت را هیچ‌وقت فراموش نخواهم کرد و در این دیدار هم خوشحالم که یک‌بار دیگر بین این مردم حضور داشتم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال‌های آینده موقعیتی فراهم شود تا یک‌بار دیگر در تبریز حضور پیدا کنم و در بین این مردم خوب و فهیم تبریز باشم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مورد درگیری به وجود آمده بین هواداران دبیری و کادر فنی این تیم اظهار داشت: من دلیل این درگیری را متوجه نشدم ولی هر اتفاقی که افتاد به ضرر تیم دبیری شد و این باعث شد تیم دبیری گل‌های بعدی را نیز بخورد و این مسئله به ضرر این تیم تمام شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon