باقرزاده: عابدینی و پاکدامن می‌توانند مدال خود را قطعی کنند

باقرزاده: عابدینی و پاکدامن می‌توانند مدال خود را قطعی کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان معتقد است که ۲ شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان می‌توانند امروز مدال خود را قطعی کنند.

فضل‌الله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون درباره مسابقه امروز (یک‌شنبه) مجتبی عابدینی و علی پاکدامن در مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی سابر بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه عابدینی و پاکدامن به خوبی توانستند ظاهر شوند و توانستند با پیروزی مقابل رقبای خود پا به مرحله حذفی بگذارند.

وی افزود: عابدینی با پیروزی مقابل تمام رقبایش از هنگ‌کنگ، ژاپن، کویت، قطر و تایلند موفق شد به مرحله حذفی برسد و با پیروزی در 3 مسابقه پیش روی خود نیز می‌تواند مدالش را قطعی کند و تنها برای رنگ مدال بجنگد. او یکی از امیدهای ما برای کسب مدال است و امیدوارم بتواند یک مدال برای ما کسب کند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به مسابقات علی پاکدامن نیز گفت: پاکدامن جز مسابقه‌ای که با شمشیرباز چینی داشت، 4 مسابقه دیگر خود را پیروز شد و با شکست حریفان هنگ‌کنگی، عربستانی، ویتنامی و قطری به مرحله حذفی رسیده و امیدواریم او هم بتواند یک مدال خوش رنگ برای شمشیربازی و کاروان ایران کسب کند.

باقرزاده تأکید کرد: عابدینی و پاکدامن هر 2 از سابریست‌ها خوب ما هستند که می‌توانند با پیروزی در مرحله حذفی مدال‌های خود را قطعی کنند و شرایط این 2 شمشیرباز نیز بسیار خوب است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی