گزینه‌های فراکسیون رهروان برای عضویت در ۲ هیئت‌ نظارتی مجلس + اسامی

گزینه‌های فراکسیون رهروان برای عضویت در 2 هیئت‌ نظارتی مجلس + اسامی

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، اعضای ناظر مجلس در هیئت‌های نظارت بر مطبوعات و صداوسیما از سوی این فراکسیون به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی این فراکسیون پیش از جلسه علنی امروز و با حضور لاریجانی، باهنر و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و تمامی اعضا برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه، رئیس مجلس گزارشی از مذاکرات هسته‌ای و اوضاع عربستان، یمن و تحرکات گروهک تروریستی داعش در عراق به اعضای شورای مرکزی این فراکسیون ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: در بخش دیگری از این جلسه، بررسی و انتخاب کاندیداهای هیئت نظارت بر صدا و سیما و مطبوعات در این فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس، رمضانعلی شجاعی‌کیاسری و مفید کیایی‌نژاد به‌عنوان کاندیداهای شورای نظارت بر صدا و سیما و نیز حسن کامران به‌عنوان کاندیدای شورای نظارت بر مطبوعات از سوی این فراکسیون به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

نعیمی‌رز در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعی در مورد معرفی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دولت به مجلس مطرح نشد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon