پنالتی ذوب‌آهن صحیح نبود / هواداران گسترش فولاد صبور باشند

پنالتی ذوب‌آهن صحیح نبود / هواداران گسترش فولاد صبور باشند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن گسترش فولاد گفت: ما نیاز به فرصت داریم و من به هواداران حق می‌دهم اما باید آن‌ها هم صبر کنند چون آقای تارتار بیش‌تر از بقیه تحت‌فشار است.

محمد مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی خوبی را بچه‌های ما به نمایش گذاشتند به‌طوری‌که در همان اول گل زدیم اما متأسفانه نتوانستیم مثل آغاز حفظ کنیم و تیم ذوب‌آهن فشار آورد.

بازیکن گسترش فولاد افزود: می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم اما بعدازاین که با اشتباه داور گل اول را خوردیم و بچه‌ها بازی را رها کردند و سیستم دفاعی ما به هم خورد و بعد از گل دوم هم واقعاً شرایط خیلی سخت شد ولی خداراشکر که بچه‌ها توانستند خودشان را پیدا کنند و به بازی برگردند.

وی در مورد صحنه‌های درگیری‌اش با حسن‌زاده تصریح کرد:  پنالتی اصلاً درست نبود و ای‌کاش که داوران کمی دقت کنند چون اگر قرار باشد مهاجم هر تیمی که بازی را باخته‌اند بیاید 18 قدم و برخورد این‌چنینی کند و داور هم هر صحنه‌ای مثل این را پنالتی بگیرد که نمی‌شود.

مختاری ادامه داد: من می‌دانستم او می‌خواهد چه‌کار کند و اصلاً برخوردی نداشتم. در نیمه اول هم برخوردی که بود من متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد و فقط تنه به تنه شدیم  اما به نظر من هیچ‌کدام پنالتی نبود.

بازیکن گسترش فولاد خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم داوران در چنین بازی‌هایی که نه جوی وجود دارد و نه تماشاگر فشار می‌آورد، با خونسردی و درست قضاوت کنند تا تیمی لطمه نبیند.

این بازیکن در خصوص موقعیت گسترش فولاد در جدول تأکید کرد: مطمئن باشید از این به بعد شرایط ما روزبه‌روز بهتر خواهد شد چون ما تابه‌حال بازی‌های خیلی سختی داشتیم به‌طوری‌که در 8 هفته اول 3 بار به خوزستان رفتیم و در آن هوای گرم مسابقه دادیم.

مختاری افزود:‌ واقعاً شرایط  خیلی سختی برای تیم وجود داشت اما در ادامه چند بازی داریم که حریفان در حد خودمان هستند.

وی درباره تشویق دایی و تونی از سوی هواداران و ایجاد استرس در تیم و مهدی تارتار خاطرنشان کرد: به‌هرحال فشار زیادی روی آقای تارتار هست بااینکه ایشان امید زیادی به این تیم داشتند اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

بازیکن گسترش فولاد تأکید کرد: ما نیاز به فرصت داریم و من به هواداران حق می‌دهم اما باید آن‌ها هم صبر کنند چون آقای تارتار بیش‌تر از بقیه تحت‌فشار است.

مختاری درباره احتمال برکناری تارتار در صورت باخت در این دیدار اظهار کرد: این مسائل مربوط به مدیریت می‌شود اما ما امروز برای سربلندی تیم و آقای تارتار بازی کردیم و خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon