تهران قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور شد


تهران قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور شد

خبرگزاری تسنیم: در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در اردبیل، تیم تهران عنوان نخست رقابت های کاراته قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در مسابقات کاراته قهرمانی کشور که با حضور تیم هایی از سطح کشور در اردبیل برگزار شد، تیم تهران عنوان نخست رقابت های کاراته قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت ها که در سالن ورزشی حسین رضازاده اردبیل برگزار شد تیم تهران با 4 مدال طلای مجید اکبرزاده، مصطفی پورفرج، ناصر حسینی صفار و کمیته تیمی، 3 نقره محمد شهریاری، محمد پورفرج و اکبر اسدزاده و 2 مدال برنز مهدی یوسفی و رضا رستاخیز بر سکوی نخست ایستاد.

تیم قزوین در این مسابقات با کسب 4 مدال طلای علی اصغر آسیابری، محمد حسن نیا، امیررضا میرزائی و رحمان ایوبی و 2 برنز امیر پورغلام و سجاد برج علیزاده دوم شد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

در این مسابقات تیم اردبیل نیز با 3 طلای نعیم عبداللهی، مهدی علیپور و یوسف قاسمی، 3 نقره امید کهوریان، محمدرضا عطایی و علی ثروتان و 7 برنز سعید خیاط نوروزی، سینا مهدی خانزاد، سعید باقی، پویا بیگ محمدی، ذبیح اله پورمند، رضا خدایی و بهروز مهدی زاده عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon