هلاکت ۱۳ تروریست تکفیری در عملیات نیروهای امنیتی در نزدیکی دانشگاه تکریت

هلاکت 13 تروریست تکفیری در عملیات نیروهای امنیتی در نزدیکی دانشگاه تکریت

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از هلاکت سیزده تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در نزدیکی دانشگاه تکریت در استان صلاح الدین و بمب گذاری مسیرهای منتهی به الصقلاویه و السجر در الانبار از سوی داعش خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، یک منبع امنیتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق حمله گسترده ای به مراکز تروریست های داعش در نزدیکی دانشگاه تکریت انجام دادند که بر اثر آن هفت خودرو متعلق به این گروه های تروریستی منهدم شد و 13 تروریست به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر عبدالحسین عزیز الموسوی از رهبران حزب فضیلت از فرماندهی کل نیروهای مسلح خواست که عملیات نظامی گسترده ای را برای شکستن محاصره الصقلاویه و السجر در استان الانبار انجام دهد.

وی افزود: نیروهای امنیتی در الصقلاویه و السجر طی هفته ماضی در معرض حملات تروریست ها قرار گرفته اند و محاصره شده اند و شکستن سریع محاصره سربازان محاصره شده در الصقلاویه و السجر ضروری است.

الموسوی بیان کرد: فرماندهی کل نیروهای مسلح باید سلاح  مهمات به نیروهای محاصره شده در الصقلاویه و السجر ارسال کند.با همه این شرایط نیروهای مسلح به مقابله با داعش ادامه می دهند.گروهک تروریستی داعش راه های منتهی به الصقلاویه را از پنج روز قبل بمب گذاری کرده است تا مانع کمک های نظامی به آن شود.

وزارت  دفاع عراق با صدور بیانیه ای از عملیات در جرف الصخر با حمایت نیروی هوایی و توپخانه خبر دادند و بیان کردند: در این عملیات تلفات سنگینی به تروریست های داعش وارد شد و نیروهای امنیتی بر مناطق زیادی مسلط شدند و خطوط امداد رسانی و لجستیکی داعش را قطع کردند.

منابع عراقی در نینوا از یورش داعش به منزل شبخ عامر علی الداود شیخ قبیله البو حمدن در شرق موصل و تیراندازی و ترور وی خبر دادند.در الضلوعیه نیروهای عشایری موفق به هلاکت سی داعشی از جمله یک یمنی عضو این گروهک شدند.

همزمان ساکنان محلی در الحویجه در استان کرکوک اعلام کردند: تروریست های داعش با یورش به مغازه ها، سیگارها را مصادره و سوزاندند که قیمت آن بالغ بر سی میلیون دینار می شود و برای کسانی که اقدام به فروش سیگار کنند سی ضربه شلاق در نظر گرفتند.

به گفته منابع محلی این در حالی است که تروریست های داعش در مراکز ایست بازرسی خودشان سیگار می کشند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت