آمریکا به‌دنبال مقابله با تروریسم نیست/ استکبار قصد براندازی نظام اسلامی را دارد


آمریکا به‌دنبال مقابله با تروریسم نیست/ استکبار قصد براندازی نظام اسلامی را دارد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه آمریکا به‌دنبال مقابله با تروریسم نیست، گفت: آمریکا تاکنون از حربه‌های مختلف برای از بین‌بردن انقلاب اسلامی استفاده کرده و کسی در دنیا شک ندارد که آن‌ها قصد براندازی نظام اسلامی را دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس که هر سال تکرار می شود به دلیل اینکه مسیر حرکت را یادآوری می‌کند‌ و این امر در نهادینه شدن ارزش‌های دفاع مقدس بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه مسیر حرکت مومنان مشخص است و در راه خدا می‌جنگند، گفت: دو جبهه حق و باطل همیشه با هم سر جنگ دارند اما جبهه دشمن ضعیف است و هیچ وقت نمی‌تواند بر تدبیر الهی و نیروهای مومن پیروز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: شیطان و در واقع طاغوت اگر بر جامعه‌ای تسلط یابد فقر و بیچارگی در آن جامعه حاکم می‌شود و خداوند در قرآن انسان را به جنگ با اولیای شیطان رهنمون ساخته است.

آمریکا به دنبال مقابله با تروریسم نیست

وی با اشاره به این که امام خمینی (ره)، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرده است گفت: آمریکا مرکز توسعه فقر و فساد است و به پرورش جریان‌های شیطانی همچون صهیونیست و فرماسونری پرداخته و این جریان‌ها با ابزارهای مختلف، بشریت را به اسارت گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی به شکل‌گیری گروه تکفیری داعش در عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا از یک سو داعش در عراق را مورد تهدید قرار می دهد اما از سوی دیگر در کشور سوریه به آنها کمک می‌کند و این رویکرد نشان می‌دهد که آمریکا به‌دنبال مقابله با تروریسم نیست.

وی با یادآوری این‌که به دستور خداوند متعال باید با دوستان شیطان جنگید و بدانید که کید شیطان ضعیف است افزود: اگر چند کشور دست به دست هم دهند و فقط دلار آمریکا را از کشور خود خارج سازند به طور قطع آمریکا نابود می شود.

ملت ایران در دفاع مقدس به توانمندی‌های خود پی برد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی، ایران بدون این که دشمن بتواند حتی یک وجب از خاک آن را تصرف کند پیروز شد و این امر در تاریخ کشور ما بی سابقه است.

وی افزود: دفاع مقدس هر سال تکرار می شود چرا که هنوز هم ناگفته‌های بسیاری برای گفتن دارد و ملت ایران در دفاع مقدس بود که به توانمندی‌های خود آگاه شدند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس، ایران به پیشرفت‌های عظیم علمی و نظامی دست یافت و در حال حاضر پیشرفت‌های نظامی به حدی رسیده ‌که آیات خداوند را درباره جنگ با اولیای شیطان بدون ترس و واهمه محقق می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تاکنون از حربه‌های مختلف برای از بین بردن انقلاب اسلامی استفاده کرده و هیچ کس در دنیا شک ندارد که آمریکا قصد براندازی نظام اسلامی را دارد، گفت: آمریکا اکنون دیگر به ناامیدی رسیده ‌و به گونه‌ای شده که برژینسکی نظریه‌پرداز مهم و موثر آمریکایی اذعان کرده ایران امپراطوری خود را بازسازی کرده و دیگر به گونه‌ای نیست که بتوان با آن جنگید.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: تمام تلاش های آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون برای از بین بردن انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

تربیت انسان‌های تکلیف‌گرا از ویژگی‌های دفاع مقدس بود

وی یکی از ویژگی‌های عمده دفاع مقدس تربیت انسان‌های تکلیف‌گرا و نترس دانست و اظهار کرد: ماندگاری دفاع مقدس به این دلیل است که دانشگاه تربیت نیروهای فهیم، عالم، خدایی و نترس بود.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی افزود: اگر امروز خدماتی در کشور ارائه می شود به برکت خون شهدا است که توانستند از انقلاب اسلامی دفاع کرده و آن را به پیش ببرند و در جنگ تحمیلی ما توانستیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و جهادی به دنیا ثابت کردیم که ایران می‌تواند در مقابل استکبار و ابرقدرت ها ایستادگی و مقاومت کند و به پیروزی برسد.

ایران در سرعت پیشرفت علمی جزو کشورهای نخست جهان است

نماینده ولی فقیه در کردستان به پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفت، پیشرفت‌های کشور به جایی رسیده است که نظام سلطه اعلام کرده است ایران در منطقه رتبه اول را دارد و در جهان نیز در میان کشورهای رده اول از نظر سرعت پیشرفت علمی قرار دارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران مدیون خون شهدا هستند و موظفیم که هر سال نام و یاد شهدا را گرامی بداریم چرا که هنوز هم آنان حامی کشور ما هستند و به برکت خون آنها، انقلاب اسلامی تداوم یافته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon