بهتر از دبیری بودیم / برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

بهتر از دبیری بودیم / برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ماهان تندیس قم گفت: تیم ما مقابل دبیری بازی بهتری نمایش داد و توانستیم از موقعیت‌های به‌دست‌آمده نهایت استفاده را کنیم و تیم خوب دبیری را شکست دهیم

مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره پیروزی مقابل تیم دبیری تبریز اظهار کرد: مقابل دبیری بازی بسیار حساسی داشتیم و می‌دانستیم تیم دبیری تیم بسیار خوبی است و بازی مقابل این تیم شرایط سختی را دارد ولی با کمک خداوند و هماهنگی بازیکنان موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: تیم ماهان در چند هفته گذشته عملکرد خوبی را داشته و همه بازیکنان باانگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا مقابل حریفان خود به پیروزی برسند و مقام قهرمانی را به دست بیاورند.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: تیم فوتسال دبیری یکی از بهترین تیم‌های فوتسال ایران است و مقابل این تیم بازی کردن کار آسانی نیست ولی تیم ماهان هم امسال تیم جوان و خوبی را دارد و برای هر بازی با برنامه‌ریزی خاصی به میدان می‌رود و تلاش می‌کند حریفان خود را شکست دهد.

زاهدی خاطرنشان کرد: تیم ما مقابل دبیری بازی بهتری نمایش داد و توانستیم از موقعیت‌های به‌دست‌آمده نهایت استفاده را کنیم و تیم خوب دبیری را شکست دهیم.

وی تأکید کرد: تیم دبیری تیم بزرگی است و سرمربی بزرگی هم هدی‌ات این تیم را بر عهده دارد و خدا را شکر می‌کنیم که مقابل این تیم توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تیم ماهان امسال با هدایت سرمربی جدید خودش تلاش می‌کند نتایج خوبی را کسب کند و به مقام قهرمانی برسد تا دل همهٔ فوتسال دوستان شهر قم را شاد کنیم

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon