ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای نهاوند به زمان دیگری موکول شد‌


ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای نهاوند به زمان دیگری موکول شد‌

خبرگزاری تسنیم: مسئول دفتر شورای نگهبان نهاوند گفت: براساس نامه ارسالی از شورای نگهبان تا زمان برگزاری جلسه مشترک بین شورای نگهبان و وزارت کشور، ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای نهاوند به زمان دیگری موکول شد.

ابراهیم علیمرادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار کرد: قرار بود ثبت‌نام از کاندیداهای میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی 22 شهریورماه انجام شود که براساس نامه وزارت کشور و مشکلات به‌وجود آمده و با ارسال نامه مجدد و با تأخیر یک هفته‌ای وزارت کشور ثبت نام به 29 شهریورماه موکول شد.

وی گفت: با درخواست شورای نگهبان برای زمان‌بندی جدید و اعلام وزارت کشور ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای در نهاوند به زمان دیگری موکول شد تا پس از نشست جدید این شورا با وزارت کشور زمان دقیق انتخابات و تاریخ ثبت‌نام مشخص و سپس انتخابات برگزار شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان نهاوند با بیان اینکه دفتر شورای نگهبان در شهرستان نهاوند آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد، ابراز کرد: برگزاری انتخابات در نهاوند به طور یقین پس از جلسه مشترک شورای نگهبان و وزارت کشور در هفته‌های آینده انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: این دفتر با بیش از 800 ناظر شورای نگهبان و آموزش‌های لازم و برگزاری جلسات منظم توجیهی فصلی و ماهانه آمادگی انجام هر انتخاباتی را در شهرستان دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon