زارع: عسگری رقبای سرسختی داشت و وزنه مدنظر ما را نزد/ بهروزی باید شانه به شانه رقابت کند

زارع: عسگری رقبای سرسختی داشت و وزنه مدنظر ما را نزد/ بهروزی باید شانه به شانه رقابت کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اعتقاد دارد که عسگری به دلیل رقبای سختی که در دسته ۵۶ کیلوگرم داشته نتوانسته در رتبه‌ای بهتر از ششم قرار بگیرد.

بهمن زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون درباره رقابت مجید عسگری در دسته 56 کیلوگرم و ششم شدن این وزنه‌بردار گفت: مجید عسگری 3 سال در دسته 69 کیلوگرم وزنه می‌زد و در این دوره از بازی‌ها برای اولین بار در دسته 56 کیلوگرم بزرگسالان به روی تخته رفت.

وی افزود: در دسته 56 کیلوگرم تمام وزنه‌برداران قهرمانان جهان و المپیک هستند و این در حالی است که ما سال‌ها در سبک وزن وزنه‌برداری نداشتیم. با این وجود می‌توان گفت عملکرد عسگری مناسب بوده است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه عسگری در تمرینات شرایط بهتری نسبت به روز مسابقه داشت، عنوان کرد: مجید در تمرینات به خصوص در حرکت دو ضرب بسیار خوب بود اما در روز مسابقه نتوانست وزنه‌های مدنظر ما را بالای سر ببرد. همه مشاهده کردند که در روز مسابقه 5 رکورد آسیا و جهان جابجا شد و این نشان از کیفیت بالای این وزن داشت. اهمیت موضوع برای ما این بود که عسگری توانست در این وزن به رقابت بپردازد و در کنار قهرمانان جهان قرار بگیرد.

زارع تأکید کرد: حضور عسگری در رده ششم وزن 56 کیلوگرم قدمی جدید در این وزن است و او می‌تواند با حضور در مسابقات بعدی به رقبایش نزدیک‌تر شود و مقام بهتری کسب کند.

وی درباره رقابت جابر بهروزی در دسته 69 کیلوگرم گفت: جابر امروز به استراحت پرداخت و فردا در دسته 69 کیلوگرم به روی تخته خواهد رفت. در این وزن 24 نفر حضور دارند که بیشتر آنها قهرمانان جهان و المپیک هستند و البته بیشترین شرکت کننده وزنه‌برداری در این وزن است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: رقابت در دسته 69 کیلوگرم بسیار سخت است و جابر باید شانه به شانه با حریفانش به رقابت بپردازد. توکل‌مان به خداست و امیدواریم بچه‌ها بتوانند مزد زحمات‌شان را بگیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon