راهکار بیولوژیک تنها راه فعلی از بین بردن مگس سفید/ ضرورت ارائه نظر کارشناسی از سوی سازمان محیط زیست


راهکار بیولوژیک تنها راه فعلی از بین بردن مگس سفید/ ضرورت ارائه نظر کارشناسی از سوی سازمان محیط زیست

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس محیط‌ زیست گفت: تنها راهکار فعلی برای از بین بردن مگس‌های سفید، بیولوژیک است به این نحو که پرندگانی را رها کنند تا این حشرات را خورده از بین ببرند.

مهدیه جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص افزایش مگس‌های سفید در پایتخت اظهار داشت: سم‌پاشی برای از بین بردن این حشرات با اصطلاح مگس سفید برای پرندگان و شهروندان خطرناک است و نباید این اقدام صورت گیرد.

وی با بیان این‌که راهکار فعلی تنها راهکار بیولوژیک است به این نحو که پرندگانی را رها کنند تا این حشرات را خورده و از بین ببرند، افزود: کارشناسان باید در خصوص راهکار برای نابودی مگس‌هاس سفید پیشنهاد‌های خود را ارائه دهند تا بتوانیم این حشرات را به‌طور کامل از بین ببریم.

این کارشناس محیط زیست با اشاره به این‌که شهرداری باید راهکار بیولوژیک برای ازبین بردن مگس‌هاس سفید را عملیاتی کند، اظهار داشت: در بحث کارشناسی باید جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست ورود کرده نظر خود را ارائه دهند.

جعفری افزود: راهکار آب‌شویی دیگر جواب نمی‌دهد چراکه تعداد حشرات افزایش یافته است بنابراین باید به‌دنبال راهکار اساسی باشیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon