دمشق از احتمال حملات شیمیایی خارجی با هدف ایجاد فتنه در سوریه خبر داد

دمشق از احتمال حملات شیمیایی خارجی با هدف ایجاد فتنه در سوریه خبر داد

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه سوریه از احتمال اقدام برخی از طرفهای منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت کننده در توطئه ضدسوریه برای استفاده از سلاح شیمیایی با هدف ایجاد فتنه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الخبر، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سوریه از احتمال اقدام برخی از گروه‌های منطقه‌ای و بین المللی شرکت کننده در توطئه ضدملت سوریه برای ارائه سلاح شیمیایی به تروریست‌های مسلح با هدف استفاده از این سلاح شیمیایی ضدملت سوریه به‌منظور متهم کردن ارتش سوریه به دست داشتن در این حملات به‌منظور دست‌آویز قرار گرفتن این امر برای اقدام ضدسوریه و ملت این کشور خبر می‌دهد.

وزارت خارجه سوریه در ادامه افزود: دولت سوریه هم اکنون تأکید می‌کند به تمام تعهدات خود در قالب پیوستن به توافق منع گسترش سلاح هسته‌ای پایبند است، و این امر را از طریق همکاری وسیع خود با کمیته مشترک سازمان مبارزه با سلاح شیمیایی و سازمان ملل به‌وضوح ثابت کرده است.

در ادامه این بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: از این رو ما از جامعه بین المللی انتظار داریم این بهانه‌ها را رد کرده و تمام توجه خود را به مبارزه با تروریسم و فشار بر حامیان آن متمرکز کنند، تا از این طریق از صلح و امنیت در منطقه و جهان حمایت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان