نمایندگی انجمن سینمای جوان در شهرستان‌های اردبیل دایر می‌شود


نمایندگی انجمن سینمای جوان در شهرستان‌های اردبیل دایر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نمایندگی انجمن سینمای جوان را در شهرهای پرجمعیت استان نظیر پارس آباد و خلخال دایر می کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید ناصر اسحاقی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید سینمای جوان استان اردبیل اظهار کرد: ما امروز جیره‌خوار سفره پر برکت انقلاب اسلامی و تفکر متعالی امام راحل هستیم که می تواند محتوای تعالی بخش با سرمایه‌های انسانی، عاطفی و دینی را در نشان دادن جلوه‌هایی از هنر انقلاب اسلامی نمود عینی پیدا کند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنر برتر و والاتر از نگاه مادی و ظاهری جای هنر پست و ذلیلانه مادی گرایانه و بی محتوا را گرفت به طوری که امروز هنرمند ما با تفکر و سبکی متفاوت سعی کردند تا آثاری متناسب را ذوق و هنر اصیل خود تولید کرده و به وجود آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هنر امروز را برگرفته از سبک و سیاق انسانی و الهی وجهه ممتاز حرکت تحول آفرین در عرصه اجتماعی، فردی و حتی نظام خانوادگی اعلام کرد و افزود: حضور هنرمندان با ذوق در این عرصه توانسته یک حرکت مثبت و سازنده را رقم بزند.

اسحاقی تمرکز سینمای حرفه‌ای را در مرکز کشور و سیاست غلظ تصمیم گری از بالا به پایین را آفت و آسیبی جدی بیان کرد و گفت: انجمن سینمای جوان توانسته این ساختار غلط را بکشند و در همه استان ها و حتی در محروم ترین مناطق فضایی را بوجود آورد تا همه هنرمندان نوآوری ها و خلاقیت هایشان را نشان دهند.

وی بیان کرد: هنرمندان استان اردبیل نیز که عضو این انجمن هستند همواره در تولید آثار سینمایی و قطعات عکس تاثیرگذار در مسابقات بین المللی درخشش داشته اند که ضرورت دارد این حرکت بیش از این تقویت شود.

مدیر جدید انجمن سینمای جوان استان اردبیل نیز با تأکید بر هدف اصلی این انجمن در خارج شدن از حالت اداری و تبدیل به یک پاتوق فرهنگی در مجموعه انجمن سینمای جوان اردبیل، گفت: امروز دیگر فیلمسازان ما مجبور نیستند مسافت طولانی را طی کنند تا اثرشان به تایید مسئولان برسد در حالی که با راه اندازی دفاتر استان این ارزیابی ها به صورت نظارت های مستمر استانی انجام می‌شود.

میردولت موسوی انجمن سینمای جوان را متعلق به خانوده بزرگ این استان اعلام کرد و افزود: نمایندگی انجمن سینمای جوان را در شهرهای پرجمعیت استان نظیر پارس آباد و خلخال دایر می کنیم.

در این مراسم میردولت موسوی به عنوان مدیر جدید سینمای جوان استان اردبیل و صابر فرزانه‌وش به عنوان سرپرست دفتر مشگین‌شهر معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon