دیدار با مقام معظم رهبری قوت قلب من بود/ ویژگی‌های دراماتیک جنگ ناگفته مانده است

دیدار با مقام معظم رهبری قوت قلب من بود/ ویژگی‌های دراماتیک جنگ ناگفته مانده است

خبرگزاری تسنیم: کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ گفت: یکی از افتخارات من این بود که به عنوان تنها هنرمند زن خدمت مقام معظم رهبری در بیمارستان رفتم و از معظم له عیادت کردم و دیداری بسیار صمیمی با ایشان داشتیم و به واقع قوت قلب من بودند.

نرگس آبیار در گفت‌وگو باخبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس از من دور نبوده و برادرانم در جبهه حضور داشتند و این نگرانی‌های مادرانه را در مادر خودم مشاهده کردم.

وی افزود: ناگفته‌های زیادی از از جنگ داریم و آن ویژگی‌های دراماتیک آن بوده و هنرمندان ما باید به آنها بپردازند و امیدواریم که با دعای مادران شهدا این موفقیت برایمان حاصل گردد.

آبیار تصریح کرد: در سفری که به فرانسه داشتم به من گفتند که 70 سال از جنگ جهانی می‌گذرد و گروهی به پاریس می‌آیند و هر روز موسیقی می‌نوازند و کوچه‌های این شهر مزین به نام شهدایشان است، پس ما چگونه می‌توانیم شهدایمان را فراموش کنیم؟

وی تأکید کرد: تعداد فیلم‌های خوب در این عرصه کم بوده و متأسفانه این معضل شعاری شده و باید تلاش بیشتری در این مورد داشته باشیم، اما خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سینمای دفاع مقدس هستیم.

کارگردان فیلم شیار 143 بیان کرد: یکی از افتخارات من این بود که به عنوان تنها هنرمند زن خدمت مقام معظم رهبری در بیمارستان رفتم و از معظم له عیادت کردم و دیداری بسیار صمیمی با ایشان داشتیم و به واقع قوت قلب من بودند و خدا را شاکریم که به شفای عاجل دست یافتند و آرزوی سلامتی روز افزون ایشان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon