شاه‌حاتمی برای تصویربرداری «همسفر خورشید» به هند می‌رود

شاه‌حاتمی برای تصویربرداری «همسفر خورشید» به هند می‌رود

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «همسفر خورشید» گفت: از ماه آینده ادامه فیلمبرداری این سریال با موضوع امام رضا (ع) را در بمبئی هند آغاز می‌کنیم.

علی شاه حاتمی کارگردان «همسفر خورشید» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ادامه تصویربرداری این سریال از اواخر مهر ماه در بمبئی هند خبر داد و گفت: در حال حاضر همکاران ما مشغول انجام مراحل اداری کار هستند که تا چند هفته آینده به پایان می‌رسد و ادامه کار را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: نیمی از سریال در ایران و داخل کشور تصویربرداری شده و نیم دیگر آن باقی مانده است که در بمبئی انجام می‌شود و حدود 60 جلسه فیلمبرداری داریم که نزدیک 2 ماهی زمان می‌برد.

شاه حاتمی اضافه کرد: منتظر آماده سازی بخش دکور و لوکیشن‌های هند هستیم که به محض آماده سازی با عوامل تولید به کشور هند می‌رویم.

تصویربرداری این سریال از 20 تیر سال جاری تاکنون در شهرهای یزد، مشهد و خرمشهر انجام شده و قرار است قسمت های باقیمانده از کار که شامل بخش عظیمی از پروژه خواهد بود، در کشور هند و در شهر بمبئی انجام شود. گروه تولید پروژه مقدمات این سفر را تاکنون انجام داده اند و لوکیشن ها نیز به طور کامل انتخاب شده است.

«همسفر خورشید» روایتگر یک زائر امام رضا (ع) است که طی سفری با اتفاقات و افراد مختلفی مواجه می شود. مجموعه مضمونی متفاوت و روایتی شاعرانه دارد و اثری متفاوت در کارنامه شاه حاتمی محسوب می شود.

یوسف مرادیان، محمد کاسبی، سهند جاهدی و بازیگر خارجی پروژه جانوسینک بازیگران اصلی این سریال هستند که قرار است از شبکه قرآن روی آنتن برود.

شاه‌حاتمی پیش از این در کارنامه خود ساخت مجموعه های تلویزیونی «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «oمثبت» و فیلم های سینمایی «پرواز مرغابی ها»، «تعقیب سایه ها»، «کولی»، «ترکش های صلح»، «دوستان»، «پرنده آهنی» و... را داشته است. او خود تهیه کنندگی «همسفر خورشید» را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران