سه‌شنبه؛ جمع‌بندی نهایی لایحه تنظیم مقررات مالی دولت

سه‌شنبه؛ جمع‌بندی نهایی لایحه تنظیم مقررات مالی دولت

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جمع‌بندی نهایی لایحه مربوط به دائمی شدن برخی از احکام غیرمالی بودجه‌های سنواتی به جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون موکول شد.

سیدسعید زمانیان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه طرح الزام سازمان تامین اجتماعی به برقراری مستمری بازنشستگان مشمول قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت براساس دو ریال آخر بیمه پردازی سنوات ارفاقی آنها مورد بررسی قرار گرفت و بیشترین بحث بر روی 2 سال یا 5 سال آخر بود.

وی ادامه داد: در این جلسه موافقان و مخالفان این طرح نقطه نظرات خود را مطرح کردند، اما در نهایت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به کلیات این طرح رای منفی دادند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در این جلسه طرح تاسیس سازمان‌های استانی توسعه عمران دریا و سواحل نیز مورد رسیدگی قرار گرفت، اما از آنجا که هیچ یک از طراحان یا موافقان این طرح برای دفاع از آن در جلسه حضور نیافتند، در مورد آن رای‌گیری صورت نگرفت و به هیئت رئیسه ارجاع شد.

زمانیان در مورد دستور کار دیگر جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، خاطرنشان کرد: بررسی لایحه و طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که مربوط به دائمی شدن برخی احکام غیرمالی بودجه‌های سنواتی است،‌ دیگر دستور کار جلسه امروز بود که مقرر شد پس از بررسی پیشنهادات باقی‌ مانده کمیسیون‌های تخصصی مجلس در کمیته‌ها، جمع‌بندی نهایی آن به جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon