گردان:‌ لیاقت سپاهان صدرنشینی بود اما بدشانسی آوردیم

گردان:‌ لیاقت سپاهان صدرنشینی بود اما بدشانسی آوردیم

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از گذشت ۹ هفته، لیاقت صدرنشینی را داشتیم و الان باید سپاهان در صدر جدول قرار می‌گرفت.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی حساس سپاهان و تراکتورسازی در هفته دهم گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی قطعا بازی جذابی خواهد شد چرا که هر  دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند. در بازی های اخیر به خاطر بدشانسی امتیازهای حساسی را از دست دادیم به همین دلیل برای دیدار با تراکتور انگیزه زیادی داریم تا 3 امتیاز را بگیریم. آنها یکی از مدعیان قهرمانی هستند و اگر 3 امتیاز را بگیریم در واقع یکی از رقیبان خود را که مدعی قهرمانی است شکست داده ایم.

او در مورد بازی در تبریز آن هم مقابل تماشاگران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تیم ما کم تجربه نیست که تحت تاثیر تماشاگران قرار بگیرد. سپاهان تیم پرقدرتی است و این را در ادامه لیگ ثابت خواهیم کرد. ما ترسی از تراکتورسازی نداریم و با وجود احترامی که برای حریف مان قائل هستم باید بگویم که فقط برای برد به تبریز می رویم. در ضمن سپاهان معمولا جلوی تراکتورسازی خوب نتیجه می گیرد و این را در سال های قبل نشان داده ایم.

گردان در پاسخ به این سوال که سپاهان چه زمانی به صدر جدول باز خواهد گشت اظهار داشت: ما فقط 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و جبران این اختلاف سخت نیست. در ضمن باید بگویم بعد از گذشت 9 هفته، لیاقت صدرنشینی را داشتیم و الان باید سپاهان در صدر جدول قرار می گرفت. در خیلی از بازی های بدشانسی آوردیم و جدا از بازی با نفت تهران باید همه بازی ها را می بردیم. متاسفانه بدشانسی عامل اصلی در امتیاز از دست دادن ما بود و امیدوارم دیگر اینقدر بدشانسی نیاوریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon