کفاشیان: از عملکرد وینگادا راضی هستم/ این بار روی کی‌روش مسلط هستیم

کفاشیان: از عملکرد وینگادا راضی هستم/ این بار روی کی‌روش مسلط هستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد سرمربی تیم امید ایران ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، علی کفاشیان در مورد مسئله مدیر تدارکات تیم امید اظهار داشت: سفارت ایران در کره جنوبی به ما کمک می‌کند و امیدواریم این موضوع حل شود.

وی درباره استفاده از نایب رئیس فدراسیون در تیم امید خاطرنشان کرد: آیت اللهی را برای تقویت سرپرستی تیم امید آوردم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با رد شایعه شبگردی بازیکنان تیم امید تاکید کرد: اینکه گفته شده بازیکنان تا 2 شب در دهکده مسابقات پرسه می زدند را قبول ندارم و افاضلی کاملا بر امور تیم امید اشراف داشت.

کفاشیان در مورد سرمربی تیم امید گفت: از عملکرد وینگادا راضی هستم و او را تا المپیک حفظ خواهیم کرد. تصورم این است که این بار بعد از سال‌ها به المپیک راه پیدا کنیم.

وی افزود: متاسفانه باشگاه‌ها همکاری لازم را با تیم امید انجام ندادند و بازیکنان هم این مسابقات را دست کم گرفتند. واقعا در فوتبال ما از محسن مسلمان بهتر هم داریم؟

کفاشیان درباره  تیم ملی بزرگسالان گفت: دنبال برنامه ریزی قوی و برگزاری بازی‌های دوستانه خوب برای تیم ملی هستیم. به کی‌روش هم تاکید کردیم لیگ را زیر نظر بگیرد.

وی درباره مبلغ قرارداد کی‌روش تصریح کرد: قرارداد او کادرش همان 2،5 میلیون دلار است. برنامه مهم کی‌روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی 2018 است. این بار بر کی‌روش کاملا مسلط هستیم و او تابع نظر ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور ایران در جام ملت‌های آسیا و قهرمانی در این مسابقات عنوان کرد: ابتدا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از رسیدن به نیمه نهایی می‌توانیم قضاوت کنیم.

کفاشیان درباره ساعت‌های اهدایی که کمیته اخلاق فیفا گفته باید بازگردانده شود، گفت: ساعت اهدایی فیفا در فدراسیون است. من نمی‌دانستم این ساعت 25 هزار دلار قیمت دارد وگرنه همان جا آن را می‌فروختم! این ساعت مارک‌دار بود و من معمولا این ساعت‌ها را به دیگران هدیه می‌دهم. ساعت خودم 10 دلار می‌ارزد!

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی