نصیری: کنفدراسیون هندبال آسیا باید در خصوص قطر نظر بدهد/ به قهرمانی امیدواریم

نصیری: کنفدراسیون هندبال آسیا باید در خصوص قطر نظر بدهد/ به قهرمانی امیدواریم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فدراسیون هندبال گفت: امید زیادی به قهرمانی داریم اگر چه کره‌جنوبی تیم بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، خسرو نصیری پس از پیروزی تیم هندبال مقابل کویت و صعود به مرحله بعدی مسابقات بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و بهتر از این هم می‌توانستند بازی کنند. ما تیم یک‌دستی داریم که بازیکنان روی نیمکت و زمین‌مان همه یکی هستند. اگر همینطور ادامه بدهند تا فینال می‌توانند پیش بروند.

وی درباره احتمال رویارویی تیم هندبال ایران با کره جنوبی اظهار داشت: کره میزبان مسابقات است و یکی از تیم‌های خوب آسیا و جهان است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما مطمئنا مقابل این تیم کار دشواری داریم اما امیدواریم بچه‌ها موفق شوند.

سرپرست فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌خواهد به تیم چند ملیتی قطر اعتراض کند عنوان کرد: این جزو وظایف کنفدراسیون هندبال آسیاست اما تقریبا با تمام رشته‌ها و تیم‌های ملی قطر چنین مشکلی وجود دارد.

نصیری درباره اینکه قرار نیست به بازیکنان تیم هندبال پاداش تعلق بگیرد گفت: نمی‌توانیم بازی به بازی پاداش بدهیم اما برای کل مسابقات کمیته ملی المپیک پاداش در نظر گرفته است. بازیکنان ایران مستحق گرفتن پاداش هستند و ما هم سعی می‌کنیم طبق سیاست‌های کمیته پیش برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایران می‌تواند قهرمان هندبال بازی‌های آسیایی شود، خاطر نشان کرد: ما امید زیادی داریم، البته کره تیم بسیار خوبی است و میزبان مسابقات است که همین کار ما را دشوار می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon