بررسی «نقش مهندسی در جنگ» در «نمایشگاه یاد یاران»

بررسی «نقش مهندسی در جنگ» در «نمایشگاه یاد یاران»

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان، ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی نمایشگاه «یاد یاران» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان، ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی نمایشگاه «یاد یاران» را برگزار می‌کند. این نمایشگاه با محوریت نقش مهندسی در جنگ و زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطرات پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و نمایش گذاشتن تجربیات جنگ و جنگ نرم به صورت نمادین برقرار خواهد بود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران امروز 31 شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 19:30 دقیقه با سخنرانی سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ آغاز می‌شود.

این نمایشگاه که به وسعت 5 هزار متر مربع است از امروز کار خود را با مراسم افتتاحیه آغاز می‌کند و تا ششم مهرماه برقرار خواهد بود، اختتامیه آن نیز در همین تاریخ برگزار می‌شود.

مخاطبان و بازدیدکنندگان می‌توانند هر روز از ساعت 9 صبح تا 22 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند. این نمایشگاه بیش از 40 غرفه دارد که با محور کلیدی نقش مهندسی در دفاع مقدس به فعالیت‌هایی چون بازسازی جنگ، بازسازی سنگرهای انفرادی در عملیات‌ها، آسیب‌شناسی‌ها و ... می‌پردازد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران