کمپین حمایت از مردم غزه با بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار عضو به کار خود پایان داد

کمپین حمایت از مردم غزه با بیش از یک میلیون و 100 هزار عضو به کار خود پایان داد

خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کمپین حمایت از مردم غزه با بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار عضو و با تحویل اسناد این کمپین به فراکسیون حمایت از قربانیان ترور مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمپین جهانی محکومیت تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه با مشارکت جامعه ایثارگران و سایر هموطنان به کار خود خاتمه داد.

حجت الاسلام احمد مازنی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تحویل اسناد کمپین به فراکسیون حمایت از قربانیان ترور مجلس، ضمن تبریک پیروزی‌های مقاومت اسلامی فلسطین بر صهیونیست های کودک کش، گفت : با اراده خداوند متعال، همت و مقاومت مردم مظلوم و مقاوم غزه، پیروزی دیگری رقم خورد و با تحقق وعده الهی، یک بار دیگر حق بر باطل پیروز شد.

وی با اشاره به گزارشی از این کمپین گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و 116 هزار نفر از 43 کشور جهان به کمپین محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه پیوستند.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه در مورد تشکل‌ها و سازمان‌هایی که رسما به این کمپین پیوستند، افزود: تاکنون بیش از 80 تشکل و سازمان ملی و بین المللی به این کمپین پیوستند که از مهم ترین آنها تمام 290 نماینده مجلس شورای اسلامی، جنبش حماس در تهران، تشکل‌های کارگری کشور به نمایندگی از 11 میلیون کارگر، بسیج اقشار کشور، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ، سازمان بین المللی دفاع از قربانیان خشونت، سندیکاهای تولیدی کشور، اصناف و بازرگانان، فدراسیون های ورزشی ،تشکل های دانشجویی و اساتید، خبرنگاران و صاحبان رسانه، جهاد دانشگاهی، ایثارگران و هنرمندان بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نتایج این همدلی و همراهی پی گیری حقوقی جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی توسط مشارکت کنندگان در این کمپین است که درحال حاضر توسط کانون فرهیختگان و سازمان دفاع از قربانیان خشونت در سازمان ملل در حال پی گیری است و مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی نیز در سازمان بین المللی کار قصد دارد علیه جنایات صهیونیستها در حوزه کسب و کار و کارگری طرح دعوی کند.

حجت الاسلام مازنی افزود: 70 درصد مشارکت کنندگان در این کمپین ایرانی و 30 درصد مابقی از 42 کشور جهان بودند که نکته قابل توجه در بررسی مشارکت کنندگان غیر ایرانی این کمپین مشارکت فعال غربی ها مخصوصا از کشورهای اروپای غربی و آمریکا بود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد ضمن تشکر از پی گیری خانواده های شهدای ترور در راه اندازی و نتیجه بخشی این کمپین، گفت: به همت خانواده های شهدای ترور از 21 مرداد و در بحبوحه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه این کمپین برای محکومیت هفت دهه ترور و کشتار اسرائیلی ها راه اندازی شد و علی رغم چند دور آتش بس چند روزه و سپس بلند مدت همچنان بر تعداد داوطلبان مشارکت در این کمپین افزوده شد تا جایی که این تعداد به بیش از یک میلیون و 100 هزارنفر رسید.

وی ادامه داد: بخشی از تولید کنندگان کشور در راستای حمایت از مردم غزه و پس از اعلام آتش بس نیز دست از حمایت بر نداشتند و آمادگی خود را برای بازسازی غزه اعلام کردند که سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل با ظرفیت هشتاد کارخانه در سراسر کشور رسما با تمام ظرفیت آماده بازسازی غزه است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از فراکسیون حمایت از قربانیان ترور مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از بزرگ ترین فراکسیون های مجلس با بیش از 150 نماینده، بابت حمایت از این کمپین، خواستار فعال ترشدن دیپلماسی پارلمانی در حمایت از قربانیان تروریسم دولتی صهیونیستی شد و ابراز امیدواری کرد، با همکاری خانواده های شهدای ترورکشور در قدیمی ترین رسانه قربانیان ترور جهان و نمایندگان عضو فراکسیون، فعالیت ها و تلاش ها در مسیر احقاق حقوق خانواده های شهدای ترور منسجم تر و اثرگذار تر دنبال شود .

وی در پایان، درباره دلیل تحویل اسناد کمپین به فراکسیون حمایت از قربانیان ترور مجلس، گفت: اعضای این فراکسیون علاوه بر دسترسی به نهادهای بین المللی به پارلمان های کشورهای مختلف نیز دسترسی دارند، بنابراین به دلیل اینکه اعضای این فراکسیون نماینده مردم هستند و خواسته‌های مردم در این کمپین را دنبال خواهند کرد بهترین گزینه برای تحویل خواسته‌های مردم در این کمپین در محکومیت رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم غزه بودند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران