اسلام‌آباد: از دولت وحدت ملی برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان حمایت می‌کنیم

اسلام‌آباد: از دولت وحدت ملی برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان حمایت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، ضمن استقبال از امضای توافقنامه تشکیل حکومت وحدت ملی افغانستان، اعلام کرد: پاکستان از دولت این کشور برای برقراری صلح و ثبات حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «تسنیم اسلم» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، ضمن استقبال از امضای توافقنامه تشکیل حکومت وحدت ملی در افغانستان، اعلام کرد: پاکستان از دولت این کشور برای برقراری صلح و ثبات حمایت می‌کند.

تسنیم با اشاره به بیانیه صادر شده از سوی وزارت امور خارجه پاکستان افزود: امضای توافقنامه تشکیل حکومت وحدت ملی در افغانستان توسط رهبران تیم‌های انتخاباتی تحول و تداوم به رهبری «اشرف‌غنی احمدزی» و اصلاحات و همگرایی به رهبری «عبدالله عبدالله» گامی بلند به سوی آینده‌ای روشن برای این کشور است و به همین لحاظ حمایت خود را برای برقراری صلح و ثبات میان 2کشور اعلام می‌کنیم.

وی اظهار داشت: این توافقنامه قطعا توسط عبدالله و احمدزی در افغانستان به اجرا در خواهد آمد و پاکستان نیز با حمایت از دولت جدید این کشور، آن‌ها را در برقراری صلح و آرامش یاری خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ضمن عرض تبریک به رهبران و مردم افغانستان اعلام کرد: پاکستان در همکاری با دولت جدید این کشور برای بازسازی پایدار افغانستان و ایجاد کشوری متحد نهایت تلاش خود را می‌کند.

روز گذشته «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» توافقنامه تشکیل دولت وحدت ملی افغانستان را در ارگ ریاست جمهوری این کشور به امضا رساندند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان