پشت ائتلاف ضدداعش "توطئه عظیم" علیه منطقه است/ آمادگی نیروهای مسلح صددرصد است

پشت ائتلاف ضدداعش "توطئه عظیم" علیه منطقه است/ آمادگی نیروهای مسلح صددرصد است

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به عنوان نظر نیروهای مسلح عرض می‌کنم که ما در پشت ائتلاف ضدداعش، توطئه عظیمی علیه منطقه را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رژه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازماندهی جدید و تحول و ارتقاء در یکایک نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع در حال پیشرفت است و امروز نیروهای مسلح ما با آنچه که دارند در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی در خصوص ائتلاف بین‌المللی علیه داعش به رهبری آمریکا و نظر جمهوری اسلامی ایران پیرامون این مسئله تصریح کرد: نظر نهایی جمهوری اسلامی را رهبر عزیز اعلام کردند و مقام محترم ریاست جمهوری تشریح کردند. بنده به عنوان نظر نیروهای مسلح عرض می‌کنم که ما در پشت این ائتلاف، توطئه عظیمی علیه منطقه را می‌بینیم و نگاه ما این است که به دلیل شکست ائتلافی که خانم کلینتون ایجاد کرد و ناکامی طرح خاورمیانه جدید خانم رایس، امروز آمریکا و همپیمانانش به نام اقدام علیه داعش حیله‌گرانه در پی ورود به منطقه هستند تا بتوانند سرپنجه‌های خود را در خاک سوریه، عراق، کشورهای عربی و منطقه فرو کنند و پس از آن چهره‌شان آشکار خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ما فکر می‌کنیم داعش دامی بود که ابتدا پهن کردند تا اسلام را بدنام کنند. مقام‌های آمریکایی از داعش به عنوان ایالت اسلامی یاد می‌کنند و جنایات آنها به نام اسلام تمام می‌شود در حالی که آنها بویی از اسلام نبرده‌اند.

فیروزآبادی اظهار داشت: آمریکایی‌ها ابتدا این بهره را بردند اما با این شکل ائتلاف بر کشورهایی که درگیر مشکلات سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی و نظامی هستند به نظر نمی‌آید که قصدشان این باشد که اقدام جدی علیه داعش انجام دهند.

وی درباره احتمال اقدامات تروریستی از سوی داعش در ایران و برخی نگرانی‌ها در این خصوص گفت: نیروهای مسلح ما آگاه، هوشیار و قدرتمند و مستقر در مرزها آماده منهدم کردن هر نیروی متجاوزی هستند. قبلا هم این مسئله به عراقی‌ها و آمریکایی‌ها اثبات شده و گروه‌هایی همچون داعش کسی نیستند که بخواهند حرکتی انجام دهند. مسئله داعش یک توطئه سیاسی - روانی است؛ از اینکه اسیر توطئه سیاسی روانی داعش با کمک مجمع رسانه‌ای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شوید، نگران باشید نه از اینکه داعش بخواهد اقدامی علیه ایران انجام دهد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: من بر روی نیروهای مسلح ایران صددرصد قسم می‌خورم و آمادگی نیروهای مسلح صددرصد است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه ما و عراق یک کشور هم مرز هستیم، اظهار داشت:‌ ما به این کشور کمک‌های مستشاری و مشاوره نظامی می‌دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon