لمپارد: بازی مقابل چلسی یکی از سخت‌ترین مسابقه‌های دوران حرفه‌ای‌ام بود


لمپارد: بازی مقابل چلسی یکی از سخت‌ترین مسابقه‌های دوران حرفه‌ای‌ام بود

خبرگزاری تسنیم: هافبک منچسترسیتی از بازی مقابل تیم پیشینش به عنوان یکی از سخت‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌اش یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حساس‌ترین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی با نتیجه یک بر یک مقابل میهمانش، چلسی تن به تساوی داد که تا دقیقه 85 از حریف خود عقب بود اما فرانک لمپارد، هافبک پیشین آبی‌پوشان لندنی 7 دقیقه پس از ورودش به میدان گل تساوی را به ثمر رساند تا یکی از دراماتیک‌ترین لحظات فصل جاری لیگ برتر رقم بخورد.

لمپارد پس از این بازی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام بود. غیرحرفه‌ای بود اگر به میدان می‌آمدم و به وظیفه‌‎ام عمل نمی‌کردم. در صحنه گل سعی کردم خودم را به محوطه جریمه برسانم و توپی هم که جیمز میلنر ارسال کرد، فوق‌العاده بود. من 13 سالِ خیلی خوب با هواداران چلسی داشتم. از اینکه با گلزنی‌ام منچسترسیتی را از شکست نجات دادم، خوشحالم ولی برای یکی مثل من پاسخ دادن در چنین شرایطی کار دشواری است.

وی افزود: واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. انتظار نداشتم به میدان بیایم و گلی اینچنینی را به ثمر برسانم. وقتی به زمین آمدم هواداران چلسی با سر دادن شعارهایی لحظه احساسی را برای من رقم زدند، در مقابل من برای باشگاهی بازی می‌کنم که خیلی برایم ارزش قائل است. واقعاً بین دوراهی مانده بودم.

هافبک 36 ساله منچسترسیتی تصریح کرد: نمی‌دانستم واقعاً از این بازی چه می‌خواهم و واقعاً یکی از سخت‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای‌ام بود. به هر حال فصل طولانی در پیش است و چلسی و منچسترسیتی به همراه دیگر تیم‌ها به رقابت ادامه خواهند داد تا لیگ برتر هیجان‌انگیزی را شکل دهند.

لمپارد که 13 سال سابقه بازی در چلسی را در کارنامه‌اش داشت، انتهای فصل گذشته پس از اینکه قراردادش تمدید نشد از این تیم جدا و به نیویورک‌سیتی ملحق شد. او تا پایان نیم‌فصل اول به طور قرضی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی خواهد کرد و سپس به نیویورک‌سیتی بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon