سجادی: ورزشکاران طبق پیش‌بینی‌ها جلو رفته‌اند/برای المپیک نیز کارهای لازم را انجام خواهیم داد

سجادی: ورزشکاران طبق پیش‌بینی‌ها جلو رفته‌اند/برای المپیک نیز کارهای لازم را انجام خواهیم داد

خبرگزاری تسنیم: ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی طبق پیش‌بینی‌ها جلو رفته‌اند.

نصرالله سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، درباره نتایج ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: نتایجی که تا به امروز کسب شده تقریبا طبق پیش‌بینی‌ها بوده و خودمان هم توقع چنین نتایجی را داشتیم.

وی که در سالن جودوی بازی‌های آسیای حضور داشت، درباره شکست محجوب گفت: توقع‌مان از جودوکاری مانند محجوب بیشتر بود اما او با حریف قدرتمندی روبرو شد و متاسفانه نتوانست به پیروزی برسد و مسابقه‌اش را واگذار کرد.

ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر که محمود گودرزی در ادامه مسابقات به اینچئون می‌آید، خاطرنشان کرد: قرار نبود وزیر ورزش برای بازی‌های آسیایی به اینچئون بیاید اما در صحبتی که امروز با او داشتم سفر ایشان به اینچئون قطعی شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وزیر ورزش و جوانان در چند روز آینده وارد اینچئون می‌شود تا از نزدیک شاهد رقابت ورزشکارانمان باشد.

سجادی درباره برنامه‌های وزارتخانه برای المپیک 2016 ریودوژانیرو اظهار داشت: برنامه‌های فدراسیون‌‌ها را بررسی کردیم و یکسری از تیم‌ها هم اکنون درگیر مسابقات انتخابی المپیک هستند. تمرینات و اردوهای تدارکاتی را طبق برنامه فدراسیون‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم و مانند بازی‌های آسیایی برای رقابت‌های المپیک نیز کارهای لازم را انجام خواهیم داد. امیدوارم شرایط تیم‌ها به همین شکل ادامه پیدا کند و روند آنها رو به رشد باشد.

وی در خصوص اینکه بابت قهرمانی کشتی فرنگی در جام جهانی جوایزی پرداخت خواهد شد یا خیر، گفت: همه چیز را بررسی کرده‌ایم و جوایز کشتی‌گیران نیز بر اساس آیین‌نامه پرداخت خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon