رونی: باختیم چون فکر می‌کردیم بردمان قطعی شده است


رونی: باختیم چون فکر می‌کردیم بردمان قطعی شده است

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد دلیل شکست سنگین تیمش در خانه لسترسیتی تصور اشتباه او و هم‌تیمی‌هایش برای قطعی دانست پیروزی‌شان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی، مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت 5 بر 3 تیمش در خانه لسترسیتی که در آن شیاطین سرخ تا دقیقه 62 آن 3 بر یک از میزبان پیش بودند اعتراف کرد او و هم‌تیمی‌هایش بازی را شل گرفته بودند چون تصور می‌کردند 2 اختلاف گل  آنها با حریف پیروزی‌شان را تضمین کرده است.

رونی که تیمش در عرض 21 دقیقه 4 گل خورد گفت: واقعاً‌ ناامید کننده است. قبول شکست آن هم در بازی‌ای که در آن 2 گل از حریف‌تان پیش بوده‌اید سخت است. می‌دانیم که باید از نظر کار تیمی عملکرد بهتری می‌داشتیم. مشکل ما این بود که فکر می‌کردیم بازی تمام شده است و ما آن را برده‌ایم.

رونی ادامه داد: مرتکب چند اشتباه شدیم که عدم تلاش تیمی برای متوقف کردن حرکات لسترسیتی جزو آنها بود. در این بازی اگرچه ما گل‌های فوق‌العاده‌ای زدیم اما گل‌های راحتی هم خوردیم. می‌دانیم که باید بهتر از این‌ها بازی می‌کردیم. گل خوردن آن هم در شرایطی که می‌دانیم می‌توانیم جلوی این گل‌ها را بگیریم اتفاق جالبی نیست.

کاپیتان جدید شیاطین سرخ تصریح کرد: در 20 دقیقه پایانی لسترسیتی کنترل بازی را به دست گرفت، درست در همان مقطعی که ما باید فشار خودمان را بیشتر و راهی برای تحمیل شکست به حریف و یکسره کردن کار آن پیدا می‌کردیم.

رونی درباره قضاوت جنجالی مارک کلاتنبورگ، داور بازی که 2 پنالتی به سود لستر سیتی اعلام کرد و خشم بازیکنان منچستریونایتد را هم در پی داشت خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم پنالتی اول (برخورد رافائل داسیلوا و جیمی واردی در محوطه جریمه منچستریونایتد) درست بوده باشد. به نظر من داور تصمیم سختگیرانه‌ای گرفت اما کار داوران بسیار سخت شده است و من این را می‌دانم. ما باید برای تصمیم او احترام قائل باشیم.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon