دولت آزادسازی سهام عدالت را در اولویت قرار دهد/ احتمال ارسال نامه به رئیس جمهور

دولت آزادسازی سهام عدالت را در اولویت قرار دهد/ احتمال ارسال نامه به رئیس جمهور

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس گفت: درخواست ما از دولت این است که هر چه زودتر لایحه خرید و فروش سهام عدالت را بررسی کرده و تقدیم مجلس کند و تلاش می کنیم از طریق رئیس مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور این موضوع را پیگیر باشیم.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تایید خبر ارسال لایحه آزادسازی سهام عدالت توسط وزارت اقتصاد به دولت گفت: براساس جلسات گوناگون برگزار شده با حضور وزیر اقتصاد، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان خصوصی سازی و سایر دست اندرکاران سهام عدالت در کشور، سرانجام لایحه آزادسازی سهام عدالت در وزارت امور اقتصادی و دارایی نهایی و به دولت ارسال شد.

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس افزود: همزمان با تهیه لایحه خریدوفروش سهام عدالت در وزارت اقتصاد، طرح آزادسازی این سهام در مجلس نیز بررسی و نهایی شده است که در صورت تاخیر در ارسال این لایحه توسط دولت، طرح مجلس در صحن علنی مطرح و به جریان خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: درخواست ما در مجلس از دولت این است که هر چه زودتر لایحه خرید و فروش سهام عدالت را در کمیسیون اقتصادی طرح، بررسی و نهایی کرده و تقدیم مجلس کند و تلاش می کنیم از طریق رئیس مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور این موضوع را پیگیر باشیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در صورتی که لایحه دولت به مجلس ارائه شود این لایحه مبنای آزادسازی سهام عدالت قرار می گیرد و از طرح مجلس نیز در این رابطه کمک می گیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه