ایران با ایجاد بیداری اسلامی قدرت نخست منطقه شده است


ایران با ایجاد بیداری اسلامی قدرت نخست منطقه شده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده پایگاه هوایی نوژه همدان گفت: بیداری اسلامی منجر به کشتار مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه توسط استکبار جهانی شده و امروز ایران اسلامی توانسته است که قدرت خود را در منطقه به رخ جهانیان بکشاند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر منصور ونک امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در همدان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر فرهنگ ایثار و شهادت است که  دفاع مقدس باعث شده تمامی مرز‌های ایران به هم پیوند بخورد.

وی بیان کرد: امروز فرهنگ ایثار، شهادت و خودباوری نشأت‌گرفته از ایستادگی مردم مسلمان ایران در مقابل قدرت‌های جهانی در هشت سال دفاع مقدس مرزهای ایران را پیموده  و سبب ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شده تا مسلمانان بدانند تا این وحشیان غارتگر که ادعای حقوق بشر را دارند چکونه انسان‌هایی هستند.

فرمانده پایگاه هوایی نوژه همدان افزود: ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی پیروزی‌های بزرگی به دست آورده و به گفته  امام خمینی( ره) ایران با پیروزی‌های خود ابهت دو قدرت شرق و غرب را درهم شکست و توانست در دنیا نامی نیکو از خود به جا بگذارد.

وی ابراز کرد: بیداری اسلامی منجر به کشتار مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه توسط استکبار جهانی شده و امروز ایران اسلامی توانسته است که قدرت خود را در منطقه به رخ جهانیان بکشاند و به قدرت اول منطقه تبدیل شود و همین باعث شده تا دشمنان ما در منطقه و جهان احساس خطر کنند.

ونک بیان کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس و همچنین دوران رهبری فرزند خلف امام خمینی(ره) رهبری معظم انقلاب هر گونه فتنه علیه ایران اسلامی در طول این مدت خنثی و دشمنان سرکوب شدند وامروز نیز به مانند هشت سال دفاع مقدس با تمام قوا و امکانات در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده تا منویات مقام معظم رهبری در جامعه ساری و جاری شود.

فرمانده پایگاه هوایی نوژه همدان عنوان کرد: ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با هجوم چند جانبه که از زمین و هوا مورد هجوم دشمن قرار گرفته بود با یاری خدا و ایستادگی و ایثار رزمندگان غیور ایران دوام آورد و توانست در سخت2ترین شرایط دوام بیاورد.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و تلاش همین دلاور مردان ایران توانسته با  خودباوری‌، شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اتحاد و همبستگی  خود را حفظ و  به خودکفایی برسد و به قدرت منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon