سوره مهر به راسته انقلاب می‌‌پیوندد

سوره مهر به راسته انقلاب می‌‌پیوندد

خبرگزاری تسنیم: انتشارات سوره مهر همزمان با آغاز هفته کتاب فروشگاه خود در خیابان انقلاب را افتتاح خواهد کرد. این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴۰۰ متر برای عرضه جدیدترین آثار مرتبط با انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات سوره مهر همزمان با هفته دفاع مقدس در نظر دارد تا فروشگاه این انتشارات در خیابان انقلاب را افتتاح کند. این فروشگاه در فضایی به وسعت 400 متر در طبقه زیرین سینما بهمن مهیا شده که از بخش‌های مختلف تشکیل شده است. فروشگاه کتاب، بخش کودک و نوجوان، کافی شاپ و ... ار جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این فروشگاه است.

محمد حمزه‌زاده، مدیر انتشارات سوره مهر، چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به این فروشگاه گفت: با توجه به ویژ‌گی‌های فروشگاه‌های جدید به این نتیجه رسیدیم که از آخرین تکنولوژی‌های طراحی فروشگاه‌ها و عرضه استفاده کنیم و یک مجموعه عرضه محصولات فرهنگی عمدتا هم با تکیه بر عرضه محصولات کودک و نوجوان داشته باشیم.

وی ادامه داد: صنعت نشر کشور به سیاق سنتی حرکت می‌کند. همین امر نیز در سال‌های اخیر منجر به ورشکستگی برخی از ناشران شده است. یکی از تحولاتی که ما در این زمینه نیازمندیم، ایجاد فضای جدید در توزیع آثار است تا همه به یک اندازه از کتاب خوب بهره‌مند شوند. نبود توزیع مناسب سبب می‌شود که نمایشگاه کتاب جایی برای فروش کتاب محسوب شود.

وی افزود: با توجه به نیاز ویترین بیشتر برای عرضه کتاب، انتشارات سوره مهر اقدام به آماده‌سازی فروشگاه این انتشارات در راسته خیابان انقلاب کرد. این فروشگاه در طبقه تحتانی سینما بهمن در مساحتی به وسعت 400 متر مربع بنا شده است. قرار است علاوه بر آثار انتشارات سوره مهر، آثار جمعی دیگر از ناشران نیز در این محوطه در معرض دید عموم قرار گیرد. این کار در پی عرضه بهتر محصولات تولید شده در موضوعات انقلاب و دفاع مقدس صورت گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران