اعلام جنگ سایبری از سوی یک گروه هکری ناشناس علیه داعش

اعلام جنگ سایبری از سوی یک گروه هکری ناشناس علیه داعش

خبرگزاری تسنیم: یک گروه هکری ناشناس تصمیم گرفته است تا علیه شبه نظامیان گروه داعش جنگ سایبری را به راه اندازد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، یکی از اعضای گروه هکری ناشناس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس 24 تاکید کرد که ما قصد داریم تا به چند کشور که از داعش حمایت مالی به عمل می آورند از جمله عربستان سعودی و ترکیه حمله کنیم. ما هشدار می دهیم که اگر آنها به حمایت از داعش ادامه دهند زیر ساخت های مجازی آنها را نابود خواهیم کرد. و ما نیروهایی که بتوانند این کار را انجام دهند در اختیار داریم.

بر اساس این گزارش وی افزود: ما تصمیم گرفته ایم تا به جای حمله مستقیم به آنها به ایدئولوژی آنها با حقیقت و منطق حمله کنیم. ما این طرح ابتکاری را با هدف ایجاد دو چیز اتخاذ کرده ایم: اول اینکه ما می خواهیم افکار عمومی درک کنند که اوضاع عراق تا چه حد فوری است و دلیل دوم نیز این بوده که لازم است مطمئن شویم که افکار عمومی می دانند که داعش نماینده دین اسلام نیست.

این شخص در ادامه تاکید کرد که ما همچنین این مساله را روشن می کنیم که آمریکا به خاطر بحران کنونی خالی از سرزنش نیست چرا که مستقیم یا غیر مستقیم در آن نقش داشته است. داعش اخیرا با انتشار فیلم های ویدئویی متعدد تصاویری را از سربریدن گروگان های خود منتشر کرده است.

شبه نظامیان داعش اعلام کرده اند که این اقدامات را در پاسخ به حملات هوایی آمریکا علیه مواضع خود در عراق انجام داده است.

داعش که بخش های زیادی از اراضی سوریه و عراق را تصرف کرده در ژوئن 2014 در اراضی تصرف شده خلافت اسلامی اعلام کرده است. در ماه اوت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دستور حملات هوایی محدود به مواضع داعش در شمال و غرب عراق را صادر کرده است.

10 سپتامبر اوباما راهبرد خود را برای شکست داعش اعلام کرد که شامل تشکیل ائتلاف بین المللی علیه داعش و حملات هوایی به مواضع این گروه در سوریه بوده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان