ایرفرانس روزانه ۲۶ میلیون دلار از اعتصاب خلبانان زیان می‌بیند


ایرفرانس روزانه 26 میلیون دلار از اعتصاب خلبانان زیان می‌بیند

خبرگزاری تسنیم: شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که ادامه اعتصاب خلبانان می‌تواند روزانه ۲۰ میلیون یورو (معادل ۲۶ میلیون دلار) زیان و ضرر را متوجه این شرکت کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ریانوستی، شرکت هواپیمایی ایرفرانس ضمن اشاره به ادامه اعتصاب خلبانان این شرکت افزود: میزان زیان و ضرر ناشی از این اعتصاب احتمالا افزایش خواهد یافت چرا که هزینه های ناشی از جبران خسارت همچنان رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش روسای شرکت های ایرفرانس و گروه ایرفرانس کی ال ام تاکنون بیش از 40 ساعت نشست با نمایندگان اتحادیه خلبانان داشته اند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده اند.

امروز دوشنبه مقام های ایرفرانس پیشنهادی را مبنی بر متوقف کردن طرح گسترش شرکت ترانس آویا مطرح کردند که این پیشنهاد با مخالفت اتحادیه خلبانان روبرو شده است.

اعتصاب خلبانان ایرفرانس روز سه شنبه وارد نهمین روز متوالی خود خواهد شد و مقام های این شرکت اعلام کرده اند که 48 درصد پروازها در روز سه شنبه انجام می شود.

رئیس شرکت ایرفرانس پیش از این اعلام کرده بود که اعتصاب خلبانان روزانه 10 تا 15 میلیون یورو به این شرکت زیان وارد می کند. روز یکشنبه تنها 38 درصد پروازهای ایرفرانس انجام شد و امروز دوشنبه نیز 42 درصد پروازها طبق برنامه انجام شده است.

هم اکنون بیش از 3700 خلبان برای ایرفرانس کار می کنند که این رقم بیشتر از نیاز این شرکت است.اتحادیه خلبان های ایرفرانس خواستار برپایی اعتصاب یک هفته ای شده است که این طولانی ترین اعتصاب در این شرکت از سال 1998 میلادی به شمار می رود.

اتحادیه خلبانان شرکت ایرفرانس به شدت نگران گسترش فعالیت های شعبه کم هزینه و ارزان قیمت این شرکت موسوم به "ترانس آویا" هستند.
انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان