تأسیسات دریایی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است/ برنامه ۲ ساله داریم

تأسیسات دریایی تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است/ برنامه 2 ساله داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی با اشاره به برنامه ۲ ساله‌اش در تأسیسات گفت: به خاطر بازیکنان جوانی که داشتیم نمی‌توانستیم زیاد در تیم تغییرات بدهیم و تلاش می‌کنیم سال بعد جزو مدعیان قهرمانی باشیم

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های پایا سازه تبریز و تأسیسات دریایی تهران اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز را در شرایطی بگیریم که شدیداً در بحران قرار داشتیم و بازی سختی بود. جا دارد به حسین قضایی عزیز به خاطر تیم جوانی که دارد تبریک بگوییم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: ما هم تیم جوانی داریم و البته بعضی بازیکنان باتجربه هم وجود دارند که باید این دو را باهم تلفیق کنیم. در کل تیم ما تیم بدی نیست و با این مدیریت تیمی خوب که داریم امیدوارم در آینده حرف‌های بیش‌تری برای گفتن داشته باشیم و از این بحران خارج شویم.

وی درباره عملکرد تیم پایا سازه تأکید کرد: تیم جوان و خوبی هستند و به سرمربی و مدیرعامل پایا سازه خسته نباشید می‌گویم که چنین تیمی بسته‌اند و امیدواریم در آینده موفق باشند.

بازیکن سابق تأسیسات دریایی گفت: ما در یک ضد حمله گل خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد اما موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم ولی در آخر توانستیم به 3 امتیاز برسیم.

شمسایی در مورد اعتراض این تیم به داوری تصریح کرد: بالاخره همان‌طور که ما پاس اشتباه می‌دهیم داوران هم اشتباه کنند و در دو بازی گذشته هم این اشتباهات وجود داشت اما من دنبال مقصر نمی‌گردم و اشتباهات جزئی از بازی است.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره تیم‌های مدعی لیگ عنوان کرد: تیم‌های دبیری تبریز، گیتی پسند، ماهان تندیس قم، فرش آرای مشهد و مس سونگون ورزقان شانس‌های قهرمانی دارند و بقیه تیم‌ها مثل میثاق تهران در تلاطم هستند.

وی با اشاره به برنامه 2 ساله‌اش در تأسیسات ادامه داد: به خاطر بازیکنان جوانی که داشتیم نمی‌توانستیم زیاد در تیم تغییرات بدهیم و تلاش می‌کنیم پارسال که دهم جدول بودیم امسال 5-6 پله بالاتر بیاییم و سال بعد جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon