از موتور سواری جهانگیری تا نواختن زنگ ملی مدارس


از موتور سواری جهانگیری تا نواختن زنگ ملی مدارس

خبرگزاری تسنیم: اسحاق جهانگیری گفت: چون در ترافیک مانده بودم و اگر با اتومبیل می‌آمدم حتی ساعت ۹ هم به مراسم نمی‌رسیدم به محافظانم گفتم که اگر یک دقیقه دیگر برایم موتورسیکلت نگیرند خودم از ماشین پیاده شده و موتور می‌گیرم.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی توسط معاون اول رئیس جمهور به صورت نمادین در دبستان شاهد دخترانه حضرت زینب (س) منطقه 5 تهران به صدا در آمد که نوید بخش فرارسیدن موسم تعلیم و تربیت رسمی در کشور است.

 

 

چه کسی پرچم ایران را در مراسم نواختن زنگ ملی بازگشایی مدارس به اهتزاز درآورد؟

 

لازم به ذکر است؛ مبینا سادات حسینی فرزند مهدی حسینی از شهدای نیروی هوایی، پرچم ایران را در این مراسم به اهتزار درآورد. همچنین زنگ ملی بازگشایی مدارس نیز توسط صبا عرب احمدی فرزند گرانمایه شهید، نواخته شد.

 

 

از موتور سواری جهانگیری تا نواخته‌شدن زنگ ملی مدارس

 

اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از دبستان دخترانه حضرت زینب (س ) با بیان اینکه خوشحالم برای آغاز سال تحصیلی در این مدرسه شاهد حضور یافتم، علت دیر رسیدن خود به این مراسم را توضیح داد.

 

وی افزود: چون در ترافیک مانده بودم و اگر با اتومبیل می‌آمدم حتی ساعت 9 هم به مراسم نمی‌رسیدم به محافظانم گفتم که اگر یک دقیقه دیگر برایم موتورسیکلت نگیرند خودم از ماشین پیاده شده و موتور می‌گیرم. مسیر را هم بلد نبودم و پرسان پرسان با موتورسیکلت تا دبستان آمدم.

 

باید گفت؛ در این مراسم حسین هاشمی استاندار تهران، زاهدی نماینده مجلس و اسفندیارچهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز حضور دارند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon