دیدار آیت‌الله ربانی و طلاب اسپانیایی با آیت‌الله امینیان در آستانه اشرفیه + تصاویر

دیدار آیت‌الله ربانی و طلاب اسپانیایی با آیت‌الله امینیان در آستانه اشرفیه + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع)، طلاب اسپانیایی‌زبان و زبان‌آموزان روحانی با آیت‌الله امینیان در آستانه اشرفیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه اشرفیه، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محسن ربانی مدیر حوزه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع) و عضو شورای مدیریت جامعة المصطفی(ص)، طلاب اسپانیایی‌زبان و زبان‌آموزان روحانی، اظهار کرد: تشرف به اسلام و تبلیغ آن سعادتی است که خداوند متعال نصیب شما کرده است.

آیت‌الله محمدعلی امینیان افزود: امیدوارم قدر این سعادت عظیم را بدانید و بتوانید در راه اسلام و خشنودی حضرت ولی‌عصر(عج) گام بردارید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تبلیغ اسلام در نزد خداوند، گفت: شما به‌عنوان پیامبران اسلام در سرزمین‌های‌ خود هستید.

در ادامه مدیر حوزه علمیه اسپانیایی علی‌بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه تعداد زیادی از طلبه‌های قم در حال یادگیری زبان اسپانیایی برای اعزام به کشورهای مختلف هستند، اظهار کرد: 12 نفر از دانشجویان خارجی تازه مشرف شده به دین اسلام در اردوی آستانه اشرفیه حضور دارند.

آیت‌الله محسن ربانی با اشاره به برپایی اردوی فرهنگی تربیتی و تبلیغی افزود: در این اردو تعدادی از طلاب آمریکای لاتین و زبان‌آموزان اسپانیایی حضور دارند.

وی با گرامی‌داشت دوران دفاع مقدس و نقش روحانیت در آن دوران گفت: برای اینکه انقلاب باعظمت ما بتواند چهره دنیا را عوض کند باید دنباله‌روی مسیر و سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

عضو شورای مدیریت جامعة المصطفی(ص)، به نقش پررنگ انقلاب اسلامی ایران در دنیا اشاره و تصریح کرد: احیای تفکر دینی و بیداری مسلمانان و مستضعفان از جمله تأثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف بوده است.

ربانی خاطرنشان کرد: هرگاه روحانیون و استادان ایرانی در کشورهای آمریکای لاتین سخنرانی دارند ما بعینه استقبال پرشوری از آنان را می‌بینیم و این چیزی جز صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان غرب نیست.

به گزارش تسنیم بازدید از حوزه علمیه اهل‌بیت(ع) آستانه اشرفیه و اقامه نماز جماعت در حسینیه امام رضا(ع) این حوزه از دیگر برنامه‌های طلاب اسپانیایی‌زبان و زبان‌آموزان روحانی بود.

گزارش از ابراهیم افشاری

انتهای پیام/ب*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon