دانش آموزان برای حل بحران آب راهکار ارائه کنند

دانش آموزان برای حل بحران آب راهکار ارائه کنند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام وزیر و رئیس مرکز بین الملل مدارس خارج از کشور گفت: دانش‌آموزان در حل بحران آب راهکار ارائه کنند چرا که متاسفانه جنگ‌های آینده، جنگ آب خواهد بود و از همین حالا باید به فکر حل آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خلیل بابالو در جمع دانش‌آموزان درباره سوال رئیس جمهور از دانش آموزان اظهار کرد: رئیس جمهور هر سال سوالی را که از دغدغه‌های کشوری است مطرح می‌کنند تا دانش‌آموزان درباره مسائل کشوری حساس شوند و در حل آن مشارکت کنند، سوال امسال مساله‌ای است که بیشتر شهرهای کشور برای حل آن به دنبال راه حل می‌گردند و آن این است که چگونه مشکل کمبود آب در کشور را مدیریت کنیم.

وی افزود: همیشه دانش‌آموزان بهترین راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهند و مشارکت خوبی در پاسخ به این سوال‌ها دارند،امید است که امسال این در حل این مساله یاری‌گر مسئولان باشند چرا که موضوع کم‌آبی جدی است و باید دانست که متاسفانه جنگ‌های آینده، جنگ آب خواهد بود و از همین حالا باید به فکر حل آن باشیم.

بابالو درمورد قرار گرفتن جامعه در مسیر پیشرفت گفت: همان‌طور که در قرآن آماده است هیچ جامعه‌ای تغییر نمی‌کند مگر خود بخواهد و این سخن باید مورد توجه همه ما باشد و باید دانست که تمام کشورهایی که در مسیر پیشرفت علمی، اخلاقی، فرهنگی و غیره قرار گرفته‌اند شبانه روز تلاش کرده‌اند و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و دانش‌آموزان ما همان کسانی هستند که همواره آینده را می‌سازند وباید نسبت به مسائل کشوری احساس مسئولیت کنند.

قائم مقام وزیر عنوان کرد: رشد و تعالی جامعه در ایده‌ها و تفکرات جوانان ما خواهد بود، هرقدر که آن‌ها را به سمت ایده‌محوری سوق دهیم این رشد و تعالی افزون خواهد شد.

وی درباره اهمیت رشد جامعه عنوان کرد: ما باید به جایی برسیم که بتوانیم پشتوانه‌ای برای کشورهایی باشیم که مظلوم واقع شده‌اند و به کمک دیگر کشورها برای حل مشکلاتشان نیاز خواهند داشت، همان‌طور که در جنگ غزه، جوانان ما حامی کودکان و جوانان غزه بودند و با همین حمایت‌ها بود که آن‌ها توانستند در مقابل قدرت‌های جهانی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon