تعرفه جدید همراه‌ اول ویژه حجاج اعلام شد

تعرفه جدید همراه‌ اول ویژه حجاج اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: بر اساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس حجاج با سیم کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان دقیقه ای ۵۵۰ تومان، دریافت تماس دقیقه ای ۷۰۰ تومان و ارسال هر پیامک ۲۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج با تعرفه‌های جدید همراه اول، از ابتدای مهرماه، زائران بیت‌الله‌الحرام می‌توانند با دقیقه ای 550 تومان با ایران مکالمه کنند.

بر اساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس حجاج با سیم کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان دقیقه‌ای 550 تومان، دریافت تماس دقیقه ای 700 تومان و ارسال هر پیامک 200 تومان هزینه خواهد داشت.

پیش از این، هر دقیقه تماس با ایران و عربستان 600 تومان اعلام شده بود که با 50 تومان تخفیف مجدد، دقیقه‌ای 550 تومان محاسبه می‌شود. این تخفیف‌ها تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

همراه اول با اشاره به مزیت‌های استفاده از سیم کارت‌های این اپراتور در ایام حج، تماس ارزان قیمت، دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال آسان شارژ را از عمده‌ترین مزایای سیم کارت‌های خود عنوان کرده است.

اپراتور اول با تأکید بر اینکه برخلاف شایعات موجود، روشن‌کردن تلفن همراه در کشور عربستان هیچگونه هزینه‌ای ندارد، گفت: حجاج می‌توانند هرگونه اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین‌الملل را از طریق پرتال این شرکت به نشانیWWW.MCI.IRو سامانه پیامکی 8070 دریافت کنند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon