حاجی آخوندزاده: مافیایی پشت شکست‌ تیم جودو بود

حاجی آخوندزاده: مافیایی پشت شکست‌ تیم جودو بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی جودوی ایران با انتقاد از داوری‌های بازی‌های آسیایی گفت: مافیایی پشت این قضیه بود تا مقام سوم را از ما بگیرد.

مسعود حاجی آخوندزاده درباره ناکامی ایران در مسابقات تیمی جودوی بازی‌های آسیایی به خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون گفت: همه دیدند که در مبارزات آخر چطور ما را بازنده کردند. اخطاری که به حریف قاسمی‌نژاد داده نشد، شرایط ذهنی بچه‌ها را به هم ریخت. از طرفی یک جودوکار ما هم دیسکالیفه شده بود و ما با یک نفر کمتر در مسابقات حاضر شدیم. عملکرد داوران خیلی بد بود و جالب اینکه من برای اولین بار دیدم اخطاری که به جودوکار ازبک دادند را پس گرفتند. به نظر من مافیایی پشت این قضیه بود تا مقام سوم را از ما بگیرد.

وی در مورد نتایج ضعیف بخش انفرادی هم گفت: جودوکاران ما به عنوان‌داران جهان باختند. بچه‌های ما اشتباهات فردی هم داشتند اما باید اینطور به قضیه نگاه کرد که ازبک‌ها با 10،11 جودوکار به کره آمده بودند و ما با 5 نفر. دو ورزشکار ما هم مجبور شدند در وزن‌های بالاتر از خود در مسابقه شرکت کنند. ناداوری‌ها در مبارزات ما مشهود بود و نشد که اشتباهات فردی را جبران کنیم. من به شاگردانم هم گفتم که خودم در اولین دوره بازی‌های آسیایی مدال نگرفتم ولی نباید ناامید شد و نباید از ادامه رقابت ترسید.

سرمربی تیم ملی جودوی ایران در مورد ادامه فعالیتش گفت: کارم را انجام می‌دهم ولی اگر فدراسیون مرا نخواست تصمیم دیگری می‌گیرم.

انتهای پیام/1

 

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی