کمبود کنتور برق در تهران/زمان نصب کنتور از یک تا ۲ ماه

کمبود کنتور برق در تهران/زمان نصب کنتور از یک تا 2 ماه

خبرگزاری تسنیم: کمبود کنتور برق در تهران موجب شده تا متقاضیان نصب انشعاب، در صورت آماده بودن ساختمان برای نصب کنتور، از زمان درخواست حدود یک تا ۲ ماه در صف انتظار کنتور برق بماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در سالهای گذشته نیز خبرهایی مبنی بر کمبود کنتور برق در کلانشهر تهران رسانه ای شده بود، که در سالهای 90 و 91 دلایلی نیز برای این کمبود اعم از نوسان نرخ ارز و کمبود عرضه کنتور از سوی کنتورسازان و همچنین محیا نبودن پروژه هایی که درخواست نصب انشعاب دارند، برای طولانی شدن زمان نصب انشعابات و کنتورهای برق عنوان شده بود، اما پس از هر بار رسانه ای شدن این موضوع، مدیران مسئول در شرکت توانیر و شرکت های توزیع برق، از برطرف شدن مشکلات خبر داده اند.

اکنون در میانه سال 93، بار دیگر کمبود عرضه کنتور برق نسبت به میزان تقاضا در کلانشهر تهران بروز کرده به طوری که در مراجعه برخی از پایتخت نشینان به ادارات توزیع برق عنوان می شود که فعلا کنتور برق نداریم. این مورد را یکی از ساکنان منطقه 15 تهران به تسنیم گفت و اظهار داشت: در مراجعه ما به اداره برق افسریه، در پاسخ به سوال ما که پرسیدیم چه زمانی کنتور برق ما وصل می شود، گفتند فعلا کنتور نداریم، باید صبر کنید هر زمان کنتور داشتیم به شما خبر می دهیم.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این  است که اذعان به نداشتن کنتور به دلیل عدم تناسب عرضه کنتور با میزان تقاضا در پایتخت است، به طوری که هر انشعاب درخواستی در صورت آماده بودن ساختمان برای نصب کنتور، از زمان درخواست حدود یک تا 2 ماه باید در صف انتظار کنتور برق بماند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه