تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا» در فرودگاه امام خمینی(ره)

تصویربرداری «تعبیر وارونه یک رویا» در فرودگاه امام خمینی(ره)

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: تصویربرداری سکانس‌های مربوط به فرودگاه این سریال به پایان رسید و از چند روز آینده وارد لوکیشن‌های داخلی می‌شویم.

سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده «تعبیر وارونه یک رویا» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: تصویربرداری بخش‌های خارجی این سریال در لوکیشن های فرودگاه امام خمینی(ره)، بیمارستان و رستوران انجام شده است.

وی افزود: روز گذشته ضبط سکانس‌های دشوار بازی امیر جعفری به عنوان مامور امنیتی در فرودگاه امام خمینی(ره) به پایان رسید و گروه برای ادامه تصویربرداری به لوکیشن‌های خیابانی می‌گیرند و سپس به لوکیشن اصلی در یوسف آباد می‌روند و کار در آنجا ادامه می‌یابد.

طباطبایی اضافه کرد: گروه سازنده‌ «تعبیر وارونه‌ یک رویا» برای ادامه تصویربرداری قرار است از اول هفته آینده وارد لوکیشن منزل محسن با بازی فرهاد قائمیان شوند و  بازی فرهاد قائمیان و پانته‌آ بهرام آغاز می‌شود.

تهیه  کننده «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: تدوین این سریال به عهده بهرام دهقان است و کار خود را از چند روز آینده شروع می‌کند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی از نیمه شهریورماه در منطقه یوسف‌آباد کلید خورد.

در «تعبیر وارونه یک رویا» فریدون جیرانی بازیگرانی از جمله امیر جعفری (ناصر)، داریوش ارجمند(مصطفی)، فرهاد قائمیان(محسن)، پانته‌آ بهرام (ژاله)، فرزین صابونی، الهام کردا و با معرفی نیما نادری و آزاده سدیری ایفای نقش می‌کنند.

امیر جعفری نقش اصلی سریال یعنی مامور امنیتی ایرانی را بازی می‌کند و داریوش ارجمند نیز نقش یک کارشناس امنیتی و به نوعی مافوق جعفری را به‌عهده دارد. پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان نیز دیگر نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کنند.

«تعبیر وارونه‌ی یک رویا» در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای با موضوع جاسوسی - ترور دانشمندان هسته‌‍‌ای ایران - برای پخش از شبکه اول سیما در نظر گرفته شده است. این سریال کاری است که با موضوع دستاوردهای علمی کشور و کارشکنی سازمان‌های جاسوسی برسر تولید فناوری در کشور ساخته می‌شود.

جیرانی پیش از این سریال «مرگ تدریجی یک رویا» را برای شبکه دو ساخته بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران