اعضای شورا در انتظار نتایج عملی حضور وزرا در شورای شهر هستند

اعضای شورا در انتظار نتایج عملی حضور وزرا در شورای شهر هستند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر همچنان در انتظار نتایج عملی چند وزیر در صحن شورای شهر هستند.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، درباره میزان بدهی دولت به شهرداری تهران،‌ اظهار داشت: بدهی دولت به شهرداری تهران حدود 7 هزار میلیارد تومان است اما تاکنون نسبت به پرداخت آن اقدامی نشده است،.

وی ادامه داد: هزینه پایتخت مطلب مهمی است؛ شاید مردم متوجه نباشند اما تهران در طول روز 10 تا 12 ملیون و شب‌ها 7 تا 8 ملیون جمیعت را درخود جای می‌دهد. چرا باید هزینه‌های این مسافران را شهروندان تهرانی بدهند در حالی که این هزینه را باید دولت بپردازد و مجلس شورای اسلامی نیز باید در این راستا کمک‌هایی داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره تلاش‌های صورت گرفته برای دریافت مطالبات شهرداری از دولت،‌ تصریح کرد: زمانی که مسجدجامعی ریاست شورای شهر را به عهده داست این توقع وجود داشت که از ارتباط وی با دولت برای دریافت این وجوهات استفاده شود درست است که از وزرا برای حضور در صحن شورا دعوت شد اما همه هنوز هم دوستان در انتظار نتایج عملی این موضوع هستند.

وی افزود: هر عمل باید به یک خروجی منتهی شود تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند اما تاکنون مشکلات مربوط به شورایاران،‌ پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری و مدیریت یکپارچه شهری از جمله موضوعاتی است که حل نشده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon